اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب بیشتر عناوین برتر محقق شد

درخشش بانوان طلبه در دومین جشنواره علامه حلی

خبرگزاری فارس: با کسب بیشتر عناوین برتر از سوی بانوان طلبه جوان استان تهران، این طلاب، در دومین جشنواره استانی علامه حلی خوش درخشیدند.

درخشش بانوان طلبه در دومین جشنواره علامه حلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در دومین جشنواره علامه حلی استان تهران که چهارشنبه 26 بهمن‌ماه برگزار شد، طلاب خواهر از میان 38 عنوان برتر، 21 عنوان را به خود اختصاص دادند.

در این جشنواره الهام نصرتی از مدرسه علمیه الغدیر با اثر عوامل موثر بر شکل‌گیری وضعیت اجتماعی و فردی سکولار از دیدگاه آیات و محبوبه سادات مقدسی از مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) پونک با اثر رجعت و تناسخ به عنوان نفرات اول معرفی شدند.

در جشنواره علامه حلی استان تهران همچنین فائزه گلستانی از مدرسه علمیه الغدیر با اثر نقش ولایی انسان کامل از منظر دین و عرفان، زینب نغمه از مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) با اثر تحلیلی بر غزوه احد و عبرت‌های آن، حمیده‌سادات کمیزی از مدرسه علمیه کوثر با اثر بررسی و مقایسه توحید ذاتی در قرآن و عهدین، زهرا یوسفی مصری از مدرسه علمیه مشکوه با اثر راهکارهای قرآن و روانشناسی امروز برای مشکلات روانی و هاجر یارمحمدی از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم با اثر عدالت اجتماعی از منظر علی ابن ابیطالب(ع) از جمله شرکت‌کنندگانی بودند که عناوین دوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین رقیه حسین‌زاده از مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) با اثر بهائیت و عملکرد سیاسی آن در رابطه با استعمار، طیبه سترگ از مدرسه علمیه الزهرا(س) ری با اثر مبانی فقهی قاعده اهم و مهم و زهرا فیروزآبادی از مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم ری با اثر نقد آثار مستشرقان در برخورد پیامبر(ص) با یهود مدینه عناوین دوم را کسب کردند.

مصطفی حمیدیه دبیر دومین جشنواره علامه حلی استان تهران، در مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره تعداد آثار ارائه شده از سوی بانوان طلبه به دبیرخانه این جشنواره را 684 اثر ذکر کرد و ادامه داد: آثار بانوان طلبه نسبت به برادران طلبه از عمق بیشتری برخوردار بود.

وی با بیان اینکه بیشتر آثار بانوان طلبه در قالب پایان‌نامه به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارائه شده بود، اضافه کرد: تعداد آثار ارائه شده به جشنواره علامه حلی از سوی بانوان طلبه در سال گذشته 402 اثر بود.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول