اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان بوشهر تاکید کرد

ایجاد جاذبه‎های لازم در نمایشگاه بهاره

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان بوشهر گفت: زمان و فاصله محل برگزاری نمایشگاه بهاره طوری است که برای حضور و جذب مردم باید جاذبه‎های لازم را فراهم کنیم.

ایجاد جاذبه‎های لازم در نمایشگاه بهاره

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مصطفی گراشی چهارشنبه شب در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به التهاب قیمت‎ها در بازار، برگزاری نمایشگاه با حساسیت ویژه در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: برای تسریع و تسهیل در خدمات‎رسانی مطلوب به مردم نیازمند همکاری لازم دستگاه‎های دست‎اندرکار و متولی هستیم.

رئیس مجمع امور صنفی استان بوشهر گفت: تلاش می‎کنیم در نمایشگاه بهاره امسال فضای مناسبی برای مردم بوشهر فراهم کنیم.

گراشی افزود: به گونه‎ای برنامه‎ریزی کرده‎ایم که کالاهایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در نمایشگاه عرضه شود که رضایت مردم را جلب کند.

رئیس مجمع امور صنفی استان بوشهر یادآور شد: برای نمایشگاه بهاره امسال 200 غرفه پیش‌بینی شده بود که تاکنون 180 غرفه‎دار نام‎نویسی کرده‎اند.

گراشی تصریح کرد: فضای سرپوشیده نمایشگاه فقط ظرفیت 150 غرفه دارد که از این تعداد 10 غرفه مربوط به خدمات جانبی از جمله بازرسی، پلیس، امر به معروف و نهی از منکر و باجه‎های بانکی برای استقرار خودپرداز است و در عمل 140 غرفه می‎تواند در این فضا مستقر شود.

وی افزود: نمایشگاه بهاره از 16 اسفند به مدت 10 روز برپا می‌شود که در آن اقلامی نظیر مرغ، گوشت قرمز، آجیل، شیرینی، میوه، پوشاک، کیف و کفش و لوازم خانگی کوچک توزیع و عرضه می‎شود.

رئیس مجمع امور صنفی استان بوشهر گفت: از اول اسفند گروه‎های قیمت‎گذاری کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه مستقر می‎شوند و کالاها را با توجه به قیمت‎های موجود در بازار قیمت‌گذاری می‎کنند.

گراشی اظهار داشت: کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود بین 15 تا 20 درصد پایین‎تر از قیمت بازار است اما باید همان کیفیت را داشته باشد.

وی تصریح کرد: تلاش می‎کنیم شرایط لازم و مطلوب را برای رضایت‎مندی مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول