اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال پیامی صورت گرفت

تقدیر معاون وزیر راه از راهداران استان قزوین

خبرگزاری فارس: ‌رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور با ارسال پیامی از خدمات مدیرکل راه و ترابری و راهداران استان قزوین در برفروبی‌های اخیر محورهای مواصلاتی این استان قدردانی کرد.

تقدیر معاون وزیر راه از راهداران استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری استان قزوین، در متن پیام دکتر افندی‌زاده رئیس سازمان راهدرای و حمل و نقل جاده‌ای کشور آمده است: بدینوسیله از زحمات و تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران محترم و مخصوصا اکیپ‌های راهداری زمستانی آن اداره‌کل که در جریان بارش‌های شدید چند روز اخیر، خدمات ارزشمندی را ارائه کرده و با عملکرد سریع و تلاش شبانه‌روزی و به موقع در برف و کولاک و سرمای شدید، موجبات بازگشایی محورهای ارتباطی در کمترین زمان ممکن را فراهم کرده‌اند تقدیر و تشکر کرده و توفیق روز افزون همه همکاران را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

به گفته محمدامین نصراللهی‌زاده مدیرکل راه و ترابری قزوین، در طرح راهداری زمستانی امسال 24 گروه راهداری به استعداد  289 نفر با استفاده از 177 دستگاه ماشین‌آلات در محورهای مواصلاتی استان قزوین مستقر شده‌اند.

مدیرکل راه و ترابری قزوین افزود: استان قزوین با داشتن 10 گردنه به طول 180 کیلومتر از جمله 11 استان برف‌گیر و سردسیر کشور محسوب می‌شود.

استان قزوین در مجموع بیش از شش هزار و 300 کیلومتر راه دارد که از این میزان 216 کیلومتر آن آزادراه و 265 کیلومتر آن بزرگراه است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول