اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار خبر داد

نظارت بر نحوه عرضه کالاها / برخورد با متخلفان و گرانفروشان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: در ایام پایانی سال و انجام خریدهای شب عید نظارت بیشتری را بر نحوره عرضه کالاها در این شهرستان خواهیم داشت و با متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

نظارت بر نحوه عرضه کالاها / برخورد با متخلفان و گرانفروشان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، عباس جوهری ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و همچنین تمهیدات اندیشیده شده نظارت دقیق و کاملی را بر نحوه فروش و عرضه کالاها و مایحتاج مردم در این ایام را داریم.

وی تأکید کرد: در صورت ارائه گزارش‌های مردمی سریعا با آن واحد صنفی برخورد قانونی شده و اجازه ادامه کار از وی گرفته خواهد شد.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به این که برخی از سودجویان در این ایام اقدام به گرانفروشی می‌کنند، تصریح کرد: به صاحبان این گونه واحدهای صنفی هشدار می‌دهیم که بازرسان و مأموران نظارت و بازرسی به طور دائم بر نحوه فعالیت و چگونگی عرضه کالاها نظارت کافی داشته و در صورت مشاهد هرگونه تخلف برخورد قانونی و جدی با متخلف انجام خواهد شد.

جوهری در ادامه سخنان خود از تأمین مایحتاج این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده مایحتاج مردم این شهرستان تأمین شده و کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا روزهای پایانی سال مردم با آسودگی به خرید شب عید بپردارند و با کمترین مشکلی مواجه نشوند.

این مسئول در ادامه سخنان خود به نزدیکی زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان با هر ترفند و حیله‌ای در نظر دارند تا جو متعادل و آرام کشور را متشنج جلوه دهند، لذا با پرداختن به موضوعات دروغین از جمله کمبود مایحتاج مردم، گرانی و ... در نظر دارند تا این انتخابات را تضعیف کند.

فرماندار شهریار تأکید کرد: حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات و همچنین بی‌اهمیتی به یاوه‌های دشمنان از مهم‌ترین اقداماتی است که مردم در مقابله با تهاجمات دشمنان می‌توانند انجام دهند.

جوهری ادامه داد: دشمنان از هر موقعیتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند، ‌لذا با تحریم در نظر دارند تا این دوره از انتخابات را مورد هدف قرار دهند و مانع از حضور حداکثری مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی باشند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید با اتحاد و همدلی و حضوری همه‌جانبه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، اظهار داشت: آرای مردم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان بوده که باید با قدرت و با تمام توان این مشت بر دهان دشمنان شرق و غرب‌زده شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول