اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اساتید و محققان دانشگاهی در مشهد

برگزاری کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری

خبرگزاری فارس: نخستین کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری امروز در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

برگزاری کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهدی‌زاده، دبیر کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری ظهر امروز در افتتاحیه این کنفرانس در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اظهار داشت: مهم‌ترین هدف این کنفرانس تبادل نظر و توسعه دانش مدیریت پروژه میان متخصصان، مدیران اجرایی و پژوهشگران در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: بهره‌گیری از دستاوردهای پژوهشی در زمینه مدیریت پروژه در حل مسائل عمرانی و اجرایی شهری و همچنین ارتقای سطح مدیران اجرایی در شهرها، از دیگر اهداف این کنفرانس است.

دبیر کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری درباره ترکیب کمیته علمی این کنفرانس اضافه کرد: کمیته علمی کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد تهران و مشهد و همچنین دانشگاه ملی تبریز است.

وی ادامه داد: برای افزودن به بار اجرایی این کنفرانس، پژوهشگرانی از اعضای علمی منتخب شهرداری مشهد، استانداری خراسان رضوی و همچنین انجمن مدیریت پروژه استان خراسان رضوی به کمیته علمی کنفرانس دعوت شدند.

مهدی‌زاده درباره محورهای کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری اظهار داشت: با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان، محورهایی همچون جایگاه سازمان‌های دولتی در مدیریت پروژه‌های شهری، توسعه پایدار و اقتصاد شهری برای مقالات این کنفرانس در نظر گرفته شد.

دبیر کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری افزود: تعداد437 مقاله برای این کنفرانس ارسال شده است که با بررسی‌های انجام شده از سوی کمیته علمی کنفرانس، در نهایت 240 مقاله برگزیده شد و در این کنفرانس ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد، 149 مقاله به صورت پوستر و 28 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می‌شود و 77 مقاله نیز در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس چاپ می‌شود.

مهدی‌زاده بیان کرد: این کنفرانس، جنبه علمی- کاربردی و اجرایی دارد و به همین منظور نهادهایی همچون استانداری خراسان رضوی، شورای اسلامی شهر مشهد، سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی و انجمن مدیریت پروژه ایران در برگزاری این کنفرانس مشارکت داشته‌اند.

دبیر کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری درباره برنامه‌های کنفرانس تصریح کرد: علاوه بر سخنرانی و ارائه مقالات، برگزاری کارگاه‌های جانبی، سالن پوستر و همچنین برگزاری نمایشگاه جانبی جزو برنامه‌های کنفرانس مدیریت پروژه با رویکرد شهری است.

وی افزود: مهم‌ترین وجه تمایز این کنفرانس با سایر کنفرانس‌های برگزار شده، رویکرد شهری آن است و در واقع این نخستین کنفرانس مدیریت پروژه با رویکرد شهری است.

مهدی‌زاده افزود: در پایان کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری گواهینامه‌هایی با تایید استانداری خراسان رضوی و همچنین نظام مهندسی خراسان رضوی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

کنفرانس ملی مدیریت پروژه با رویکرد شهری به مدت دو روز در محل دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول