اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی توسعه روستایی در زاهدان

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کنفرانس بین‌المللی توسعه روستایی در دانشگاه سیستان ‌و ‌بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی توسعه روستایی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا رضوانی پنج‌شنبه‌شب در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی توسعه روستایی فرصت مناسبی است تا دستاوردهای صاحبنظران و محققان و کارشناسان داخلی و خارجی در چارچوب مقالات علمی و میزگردهای تخصصی که ویژگی مهم آن مسئله‌گرایی، نتیجه‌محوری و کاربردی بودن است در کنفرانس ارائه و در معرض نقد و تحلیل اندیشمندان قرار گیرد.

وی افزود: این همایش بین‌المللی با همکاری سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی ایران، یک سازمان بین‌المللی دست‌اندرکار توسعه روستایی،استانداری و بعضی ادارات استان برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان داشت: نخستین کنفرانس بین‌المللی توسعه روستایی 25 تا 27 بهمن ماه در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

رضوانی ادامه داد: از سال 84 تا کنون دانشگاه سیستان و بلوچستان میزبان 9 سمینار بین‌المللی بوده است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه تاکنون تفاهمنامه‌هایی با دانشگاههای سوئد، استرالیا، کانادا، هند، پاکستان، اندونزی و مالزی امضا کرده گفت: ارتباط علمی با دانشگاه‌های معتبر کشورهای مختلف از اهداف و برنامه‌های این دانشگاه است.

رضوانی با اشاره به اینکه این دانشگاه در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و عمرانی سرآمد بسیاری از دانشگاه‌‌های کشور است، افزود: در زمینه فضای سبز نیز پردیش دانشگاه سیستان و بلوچستان نه تنها در استان الگو بوده بلکه در کشور بی‌نظیر است.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانشگاه سیستان و بلوچستان جزو 10 دانشگاه تراز اول کشور بوده که این جای بسی افتخار برای این منطقه است.

وی با بیان اینکه 18 مجله علمی پژوهشی در دانشگاه سیستان و بلوچستان منتشر می‌شود که هفت مجله از این تعداد به زبان انگلیسی است افزود: مجلهٔ ‌آی اس ای این دانشگاه  امسال رتبه نخست را در میان مجلات علمی سراسر کشور بدست آورده است.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول