اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روند انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به دقت رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیال همه از بابت سلامت انتخابات در این استان راحت باشد چرا که روند انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد به ریز رصد می‌شود.

روند انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به دقت رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در همایش هم‌اندیشی مردمی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که به همت فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد، ابراز داشت: این انقلاب با اتکال به ذات اقدس پروردگار و جانفشانی‌های مردم به پیروزی رسید.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید به همین منظور قدر آن را بدانیم و شان و منزلت آن را در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات حفظ کنیم.

نیکزاد با قدردانی از فرماندار شهرستان بویراحمد به دلیل برگزاری چنین همایشی ابراز داشت: برگزاری نشست‌هایی که در آن دغدغه افراد و گروهها برای برگزاری انتخابات شنیده می‌شود کمک بزرگی برای برگزاری هر چه بهتر آن خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان داشت: خواسته رهبری و خانواده شهدا و همه ایثارگران از ما برگزاری انتخاباتی پرشور است.

* مشارکت 102 درصدی هم در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تعجب‌برانگیز نیست

نیکزاد با بیان این‌که خیال همه برای برگزاری انتخاباتی سالم در این استان راحت باشد، افزود: ریز قضایای انتخابات این استان به خوبی رصد می‌شود و  مردم مطمئن باشند که از رای آن‌ها صیانت خواهیم کرد.

وی گفت: همچنان‌که در جمهوری اسلامی همه انتخابات‌ها و اصل آن سالم بوده و تنها دشمن است که برای رسیدن به منافع خود بر طبل ناسالم بودن انتخابات می‌کوبد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: برنده این انتخابات مردم هستند چون با جانفشانی ارادت خود را به نظام در سخت‌ترین مراحل ابراز کرده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان مشارکت حتی بیش از 100 درصدی مردم در انتخابات این استان تصریح کرد: اگر در جایی گفته شود مشارکت مردم در این استان 102 درصد بوده نباید تعجب کرد چرا که بومی‌های این استان که مقیم مناطق دیگر کشور هستند نیز به علت شور و شوقی که در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد به دیار خود آمده و در این‌جا رای می‌دهند که باز هم نقطه قوتی برای مردم با غیرت کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول