اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری آبادان خبر داد

برگزاری همایش طلوع فردا در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری آبادان از برگزاری همایش طلوع فردا برای تربیت دینی در سنین نونهالی و نوباوگی خبر داد.

برگزاری همایش طلوع فردا در آبادان

مهساسادات محسن‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به منظور آشنایی مدیران و مربیان مهدهای کودک و هم‌چنین والدین فرزندان نونهال و نوباوه اجتماع با راه‌های صحیح تربیت دینی کودکان، کمیسیون بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آبادان اقدام به برگزاری یک همایش با عنوان طلوع فردا برای آموزش این شیوه‌های تربیتی به آنها کرده‌ است.

وی افزود: کودکان ما همان جوانان آینده مملکت هستند که اگر به شیوه صحیح با موازین دینی و اخلاقی جامعه اسلامی خود آشنا شوند می‌توانند در زندگی آینده خود راه‌های درست را به تنهایی شناخته و از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در امان باشند.

مشاور فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه تربیت دینی کودکان اساس شکل‌گیری شخصیت آنهاست تصریح کرد: فرزند یک جامعه اسلامی باید بتواند بدون هیچ مشکلی با مسائل دینی کنار آمده و راه خود را پیدا کند.

محسن‌فر در خصوص شرکت‌ کنندگان در این همایش گفت: مدیران و مربیان تمام مهدهای کودک و هم‌چنین مدیران و معلمان مراکز پیش‌دبستانی آبادان در این همایش شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این همایش استاد ابومسلم به عنوان مدرس حضور داشته و به آموزش مسائل دینی به حاضران در همایش خواهد پرداخت.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری آبادان با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش این است که کودک ما اسلام را به عنوان مکتبی سازنده و حیات‌بخش بپذیرد اظهار کرد: کودک جامعه اسلامی باید زندگی حال و آینده خود را براساس فلسفه‌ای که مذهب معین می‌کند رنگ و صورت داده و در ایجاد محیط مورد تأیید مذهب که محیطی پاک و به دور از هرگونه بدآموزی است کوشش و تلاش کند.

محسن‌فر در پایان گفت: این همایش اسفندماه در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان طالقانی آبادان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول