اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

دوری نسل جوان از آرمان‌های انقلاب از اهداف دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد گفت: دوری نسل جوان از آرمان‌های انقلاب از اهداف دشمنان است.

دوری نسل جوان از آرمان‌های انقلاب از اهداف دشمنان است

ناصر بورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: تمام مسئولان برگزار کننده انتخابات باید بر برگزاری انتخابات سالم و پرشور تأکید داشته باشند و با تعامل و هم‌دلی نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را به نحو احسن برگزار کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود به هر دسیسه و ترفندی دست می‌زنند تا برگزاری انتخابات در ایران را با خدشه مواجه کنند و ما باید مقابله سخت و جدی با این توطئه‌ها را فراموش نکنیم و با اتحاد و هم‌دلی و حضوری پرشور در صحنه انتخابات دشمن را برای هزاران بار سرشکسته و مأیوس سازیم.

فرماندار ملارد تأکید کرد: هر چند که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از ملت ایران بارها و بارها شکست خورده‌اند، اما هنوز دست از توطئه‌های خود برنداشته و در رسیدن به اهداف شوم خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

* دوری نسل جوان از آرمان‌های انقلاب از اهداف دشمنان

وی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از اهداف شوم دشمنان دور کردن نسل امروز از آرمان‌ها و اهداف انقلاب است لذا با برنامه‌ریزی‌های از قبل تعیین شده در نظر دارد تا نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را به بیراهه کشیده تا راحت‌تر بتواند نقشه‌های خود را در کشور پیاده کند.

بورد ادامه داد: تحریم و تهدید دشمنان طی سال‌های گذشته سبب شد تا امروز کشور به مرزی از پیشرفت و توسعه برسد که بتواند در بسیاری از علوم خودکفا عمل کرده و حتی بسیار جلوتر از کشورهای دیگر باشد.

این مسئول گفت: دشمن از استقلال و فعالیت جوانان کشور در مسیر سازندگی،‌ علم و دانش هراس دارد لذا با سنگ‌اندازی‌های گوناگون و با تحریم و تهدید در نظر دارد تا مسیر سازندگی و پیشرفت در کشور را مسدود کند.

فرماندار ملارد تصریح کرد: دشمن باید تفکر عدم پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را به گور ببرد چرا که این سرزمین با داشتن نیروهای جوان و خلاق و دانشمند هرگز دست از پیشرفت به منظور دست‌یابی به علوم مختلف برنخواهد داشت.

* حضور جوانان و رأی اولی‌ها در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان

فرماندار شهرستان ملارد در پایان با تأکید بر حضور همه اقشار مختلف مردم در صحنه انتخابات خاطرنشان کرد: حضور جوانان و رأی اولی‌ها در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است لذا این نسل باید آگاهانه و هوشیارانه در این صحنه انتخابات شرکت کرده و دست رد بر سینه دشمنان بزند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول