اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپا البرز:

اشتباهات فردی عامل شکست برابر سپاهان بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: متأسفانه در برابر تیم‌های اول و دوم لیگ برتر و با وجود ارائه بازی‌های بسیار خوب، تنها بر روی اشتباهات فردی نتوانستیم نتیجه دل‌خواه را کسب کنیم.

اشتباهات فردی عامل شکست برابر سپاهان بود

مجید صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سپاهان تیم بسیار خوب و بزرگی است و ما می‌دانستیم برابر این تیم کار سختی در پیش داریم.

وی تصریح کرد: هدف ما کنترل خط میانی سپاهان و عدم رسیدن توپ به مهاجمان آنها بود که خوش‌بختانه با وجود حضور بازیکنان بسیار خوبی مانند جان‌واریو در مرکز زمین سپاهان توانستیم به هدف خود دست ‌یابیم.

این مربی جوان فوتبال ادامه داد: امروز بازیکنان سایپا البرز اکثر برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را اجرا کرده و اگر مرتکب اشتباه فردی نمی‌شدیم، به طور قطع بازنده میدان نیز نبودیم.

* مردم تفاوت میان اشتباه فردی و تاکتیکی را درک می‌کنند

صالح با بیان اینکه میان اشتباه فردی و تاکتیکی تفاوت‌های بسیاری وجود دارد، گفت: ممکن است در طول بازی یک تیم خوب بازی کند، اما ناگهان بر اثر غفلت بازیکنی تمام تلاش مجموعه تیمی به هدر رود.

وی ادامه داد: این اشتباه به طور قطع با اشتباهاتی که در کار تاکتیکی تیم‌ها به وجود می‌آید، تفاوت دارد و مردم ما نیز به خوبی قادر به درک آن هستند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: متأسفانه در دو دیدار اخیر برابر تیم‌های اول و دوم لیگ‌ برتر، با وجود ارائه بازی‌های بسیار خوب به دلیل اشتباه فردی و کم‌تجربگی بازیکنان خود نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

صالح با اشاره به یکی از گل‌های سپاهان که مدافعان سایپا به اشتباه وارده دروازه خودی کردند، اظهار داشت: به طور قطع در برابر سپاهان نیز حق ما شکست نبود و حداقل باید با تساوی زمین را ترک می‌کردیم.

* شکست برابر سپاهان آخر دنیا نیست

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه دنیا برای سایپا به آخر نرسیده است، گفت: ما باید تلاش خود را افزایش داده و در دیدارهای بعدی شکست برابر سپاهان را جبران کنیم.

صالح در پایان گفت: خوش‌بختانه بازیکنان ما انگیزه و روحیه لازم برای جبران این شکست را دارند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول