اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 بهمن ماه جاری

یاد شهدای سورک و ایرانچه گرامی داشته می‏شود

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره مشترک شهدای روستاهای سورک و ایرانچه 28 بهمن ماه جاری در مسجد جامع سورک برگزار می‌شود.

یاد شهدای سورک و ایرانچه گرامی داشته می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، دبیر ستاد یادواره شهدای سورک و ایرانچه در نشست هماهنگی برگزاری این یادواره، اظهار داشت: این مراسم روز جمعه 28 بهمن ماه در محل مسجد جامع سورک با حضور اقشار مختلف خانواده معظم شهدا، مسئولان، بسیجیان و مردم ولایت‌مدار این روستاها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی افزود: روستاهای سورک و ایرانچه با نثار 20 شهید گلگون کفن دین خود را در راه تثبیت درخت تنومند انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حاشیه این یادواره آثار و خاطرات مربوط به شهدا و رزمندگان این روستاها جمع آوری و در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.

عباسی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نسل جوان کشورمان، گفت: دور کردن جوانان از عرصه‎های علمی، فناوری و فرهنگ غنی اسلام و آرمان‌های انقلاب هدف اصلی دشمن از جنگ نرم بر علیه نظام اسلامی است.

دبیر ستاد یادواره شهدای سورک و ایرانچه  با گرامیداشت یاد شهیدانی که در راه استقلال کشور جان خود را فدا کردند، عنوان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که راه، منش و تفکر شهدای انقلاب زنده بماند و با گذشت زمان به فراموشی سپرده نشود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و تلاش نخبگان و دانشمندان و صنعتگران در جایگاه بسیار خوبی از لحاظ علمی و صنعتی قرار دارد.

عباسی اظهار داشت: بی‌شک این پیشرفت مرهون جان‌فشانی شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه هر کس باید نقش خود را در انقلاب پیدا کند، اظهار داشت: انقلابی که به دست عالمی بزرگ همچون امام خمینی (ره) بنا شد، اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد و زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم آورد.

نخستین یادواره مشترک شهدای روستاهای سورک و ایرانچه در مسجد جامع سورک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول