اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته‌ بیست‌ و ‌ششم لیگ برتر

ذوب آهن از خوش‌شانسی دغدغه سقوط ندارد

خبرگزاری فارس: تیم ذوب آهن که طی روزهای اخیر همچنان با مشکل غیبت برخی از بازیکنان مواجه بوده، در شرایطی به مصاف تیم نفت تهران می‌رود که تیم نفت نیز نشانی از تیم مدعی سابق ندارد.

ذوب آهن از خوش‌شانسی دغدغه سقوط ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ادامه مسابقات هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر چهارشنبه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌های مهم تیم ذوب آهن میهمان تیم نفت تهران است.

تیم ذوب آهن با باخت برابر تیم استقلال از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، بعد از تجربه ناکامی اخیر، دوباره در لیگ به میدان می‌رود اما امیدی به کسب عنوانی در خور ندارد.

ذوبی‌ها در این فصل هیچ نشانی از تیم فصل‌های گذشته ندارند و تنها خوش‌شانسی آن‌ها شاید این باشد که دغدغه‌ای بابت سقوط کردن ندارد و گر نه فوتبال اصفهان بعد از مدت‌ها داعیه قطب بودن، باید تجربه تیم سقوطی را هم پیدا می‌کرد.

به گزارش فارس، دیدار استقلال و ملوان به دلیل حضور آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار روز شنبه آنها مقابل الاتفاق عربستان به نهم فروردین سال آینده موکول شد.

تیم سپاهان نیز در این هفته به مصاف تیم سایپا می‌رود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول