اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موسسه چاپ و انتشارات آستان‌ قدس

مجموعه 5 جلدی داستان زندگی مشاهیر ادب فارسی منتشر شد

خبرگزاری فارس: مجموعه پنج جلدی داستان زندگی مشاهیر ادب فارسی(شاعران شیعی) با همت گروه ادبیات واحد نشر موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) چاپ و منتشر شد.

مجموعه 5 جلدی داستان زندگی مشاهیر ادب فارسی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مسئول روابط عمومی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی اظهار داشت: این مجموعه کتاب به شرح حوادث و رخدادهای زندگی پنج نفر از شاعران شیعی با نام‌های حکیم ابوالقاسم فردوسی، ناصر خسرو‌قبادیانی، حکیم سنایی‌غزنوی، ابن یمین و بدرالدین هلالی‌جغتایی پرداخته است.

نعمت اسکندری ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از شاعران پارسی‌زبان در طول حیات خویش جلوه‌های فرهنگ و مظاهر آیین دین را با بارز نمودن چهره تابناک تمدن ایرانی اسلامی همواره زینت بخش دیوان‌های شعری خود داشته‌اند، این کتاب می‌تواند بهترین راهنما برای آشنایی بیشتر فرزندان این مرز و بوم با مفاخر سرزمین خویش باشد تا از درس‌ها و عبرت‌هایی که در متن داستان‌های زندگی آنان نهفته است، بهره‌مند شوند.

وی افزود: چاپ دوم این مجموعه در 2 هزار نسخه در هر جلد با قطع رقعی چاپ و در کلیه فروشگاه‌های موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) به عنوان بزرگ‌ترین ناشر شرق کشور با چاپ، نشر و توزیع میلیون‌ها جلد کتاب نقش موثری را در گسترش و ارتقای فرهنگ کشور ایفا کرده است.

هم‌چنین این موسسه در سال 73 با دریافت نشان لوح زرین از دست ریاست جمهوری با عنوان ناشر نمونه کشوری مفتخر شده است.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول