اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو چهارمحال و بختیاری:

دعوت 3 بانوی جودوکار چهارمحالی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو چهارمحال و بختیاری از دعوت سه بانوی جودوکار این استان به اردوی تیم ملی جودو خبر داد.

دعوت 3 بانوی جودوکار چهارمحالی به اردوی تیم ملی

پرویز سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بر اساس دعوتنامه فدراسیون جودو و کوارش جمهوری اسلامی ایران راضیه سلیمی و زهرا نادری به اردوی آمادگی تیم ملی جودو بانوان دعوت شدند.

وی افزود: بانوان جودو کار استان در دومین اردوی آمادگی تیم ملی جودو که از هشتم الی 20 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود برای کسب آمادگی حضور در مسابقات آسیایی، به تمرین زیر نظر مربیان تیم ملی خواهند پرداخت.

سلطانی بر ضرورت توسعه ورزش جودو در این استان با توجه به پتانسیل‌های موجود، گفت: با توجه به ضرورت توسعه ورزش جودو در این استان حرکت در مسیر برنامه‌ها موجب ارتقای جایگاه ورزش جودو در این استان می‌شود.

رئیس هیئت جودو چهارمحال و بختیاری کمبود اعتبارات را بزرگ‌ترین چالش فراروی ورزش این استان عنوان کرد و گفت: با توجه به استعدادهای بی‌شمار ورزشی در این استان سرمایه‌گذاری مناسب، تجهیز امکانات و فضاهای ورزشی، تدوین برنامه مدون و اصولی موجب می‌شود تا در زمان کوتاهی اهداف چشم‌انداز توسعه ورزش این استان محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه ورزش جودو باید تبدیل به یکی از بهترین هیئت‌های ورزشی این استان شود، گفت: با توجه به برنامه‌‌های در نظر گرفته شده امسال ورزش جودوی این استان با حرکت در مسیر رشد و پیشرفت به جایگاه‌ واقعی دست یابد.

سلطانی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نیازهای انسان، نیاز به جسمی سالم است، گفت: ورزش، جوانان ما را از رذائل اخلاقی دور و سبب رشد فکری و قدرت تصمیم‌گیری بسیار بالایی می‌شود.

وی با اشاره به اثرات مفید ورزش بر بدن انسان، گفت: افزایش حداکثر جذب اکسیژن در بدن، افزایش کارآیی قلب از طریق حجم خون پمپ شده در یک ضربان،‌ افزایش و بهبود تحمل بدن در هنگام تمرین، کاهش و یا از بین بردن چاقی و افزایش قدرت عضلانی از مهم‌ترین این اثرات است.

اردوی تیم ملی جودو بانوان در مقطع سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و 21 جودوکار دعوت شده در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان به تمرین خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول