اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

دومین نمایشگاه دستاوردهای سمن‌ها افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دومین نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد با حضور استاندار قم و مسئولان استانی گشایش یافت.

دومین نمایشگاه دستاوردهای سمن‌ها افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس در قم، مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد ظهر امروز با حضور استاندار قم، معاونین سیاسی امنیتی و توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیرکل ورزش وجوانان قم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برگزار شد.

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد در این مراسم اظهار داشت: دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد در قالب 78 غرفه با حضور جوانان فعال و کوشا در این نمایشگاه برای دومین بار به منظور بازدید علاقه‌مندان عملکرد این سازما‌ن‌ها دایر می‌شود.

علی اخوان قربانی افزود: نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد امسال برای دومین بار در قم برپا می‌شود که از تعداد غرفه‌های یاد شده، 68 غرفه به سازمان‌های مردم نهاد و 10 غرفه به ادارات دولتی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه جوانان مدیریت سازمان‌های مردم نهاد را بر عهده دارند، تصریح کرد: جوانان با ایجاد سمن‌های گوناگون و با کمترین حمایت دست به اقدامات بزرگی در سطح کشور زدند.

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد از جمله اقدامات این سازمان‌های مردم نهاد را طرح برخی برنامه‌های صنعتی، ‌ایجاد فضاهای آموزشی مناسب و تفریح سالم در اوقات فراغت جوانان عنوان کرد.

قربانی ادامه داد: در این نمایشگاه 78 سمن با عناوین مختلف حضور دارند که از جمله فعالیت‌های آنان را می‌توان تشکیل انجمن‌های خیریه،‌ کارگاه‌های آموزشی،‌ انجمن‌های روانشناسی و هیئت‌های مذهبی نام برد.

وی برنامه‌های جنبی نمایشگاه را برپایی کارگاه‌های آموزشی مربوط به سمن‌ها و رادیو نمایشگاه عنوان کرد و گفت: آنچه که در این نمایشگاه به دید عموم گذاشته می‌شود عملکرد یک ساله تشکل‌های مردم نهاد است که در قالب تصاویر، بولتن، کلیپ در دسترس و بازدید عموم مردم قرار می‌گیرد.

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد زمان بازدید از نمایشگاه را از 24 تا 27 بهمن ماه سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم نظاره‌گر دستاوردهای این تشکل‌هاباشند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول