اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 بهمن ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» در راستای عدالت‌محوری برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برپایی نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» ارائه و عرضه توانمندی‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان فارس در 33 سال گذشته است.

محمد هادی ایمانیه افزود: این نمایشگاه در راستای شعار عدالت‌محوری و عرضه و نمایش توانمندی‌ها و افتخارات کسب شده و تحقق شعار «ما توانسته‌ایم» برگزار می‌شود و مسئولان سازمان‌های مختلف باید در این زمینه پاسخگو باشند.

به گزارش فارس، نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» با حضور تمام سازمان‌ها و نهادهای این استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی و تحقیقاتی از 30 بهمن ماه جاری و در محل نمایشگاه‌های دایمی شیراز و در چهار حوزه اقتصادی، انرژی (زیرساخت)، دانش و فناوری برگزار و توانمندی‌ها و دستاوردهای استان فارس به نمایش در می‌آید.

در این نمایشگاه آثار علمی و موفقیت‌های تحقیقاتی، بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال‌های پس از انقلاب اسلامی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

همچنین پیشرفت‌های حاصل شده در پیوند اعضا، کسب رتبه‌های علمی توسط محققان دانشگاه در جشنواره‌ها و سمینارهای بین‌المللی و دستیابی کشور به رتبه نخست علمی منطقه از جمله موارد قابل عرضه در این نمایشگاه است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول