اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه روز انجام می‌شود

اعزام اکیپ‌های بررسی مشکلات درمانی به شهرهای خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر بازرسی استانداری خراسان جنوبی گفت: طی سه روز با اعزام اکیپ‌هایی به بیش از یک‌هزار و 700 درخواست مردمی در شهرستان‌های سرایان، بشرویه و فردوس در زمینه مشکلات درمانی رسیدگی می‌شود.

اعزام اکیپ‌های بررسی مشکلات درمانی به شهرهای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، پیش از ظهر امروز آخرین اکیپ رسیدگی به درخواست‌های مردمی در ارتباط با مشکلات درمانی در محل سالن اجتماعات هلال‌احمر شهرستان فردوس مستقر شد.

مدیر دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری خراسان جنوبی در این زمینه اظهار داشت: در دور چهارم سفر هیئت دولت به استان خراسان ‌جنوبی تعداد 160هزار و 117 فقره درخواست مردمی در سامانه سامد به ثبت رسیده است.

ناصر ناصری گفت: از مجموع نامه‌های رسیده در سفر چهارم، حدود 20 هزار نامه مربوط به مشکلات درمانی است.

وی افزود: به منظور رسیدگی به نامه‌های مردمی، طی روزهای 24، 25، 26 بهمن‌ماه به یک‌هزار و130 نامه از فردوس، 320 نامه از سرایان و 210 نامه از بشرویه رسیدگی می‌شود.

ناصری تصریح کرد: در نخستین روز این طرح به تعداد 320 نامه مردم سرایان، در دومین روز به درخواست‌های مردمی بشرویه و سپس در روز پایانی به نامه‌های مردم فردوس رسیدگی می‌شود.

مدیردفتربازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری یادآور شد: مراجعین پس از دریافت شماره نوبت‌دهی، بررسی اسامی در سیستم سامد و دریافت کد رهگیری به پزشک متخصص ارجاع و پس از معاینه پزشک و برآورد هزینه‌های درمانی، کارت شارژ به آنها داده می‌شود.

وی گفت: پس از اعلام نظر پزشک متخصص و برآورد هزینه، بیمار می‌تواند با مراجعه به بیمارستان‌های دولتی مورد درمان قرار گیرد.

ناصری میزان سقف پرداخت هزینه‌های درمانی به بیماران را تا یک میلیون تومان اعلام کرد.

مدیر دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری خراسان جنوبی افزود: در این دوره از سفر ریاست جمهوری، رسیدگی به درخواست‌های مالی به دلیل پرداخت یارانه نقدی به حداقل رسیده ولی با این وجود به همه نامه‌های ثبت شده در سیستم سامد رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول