اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی باشکوه

78 خانواده شهید پالایشگاه جم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 78 خانواده شهید پالایشگاه جم ظهر امروز در مراسمی باشکوه تجلیل شدند.

78 خانواده شهید پالایشگاه جم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسئول رسیدگی به امور ایثارگران شرکت پالایش گاز فجر جم ظهر امروز در آیین تجلیل از 78 خانواده شهید پالایشگاه فجر جم و شهرستان جم اظهار داشت: زنده نگهداشتن نام شهدا در واقع پاسداشت ارزش‌های والای انسانی است و ما بر این اساس تلاش می‌کنیم هر ساله مراسمی برای شهدا و ایثارگران داشته باشیم.

عبدالحسین زایری خاطر نشان کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدرمان، نمادی ارزشمند از توانمان در مقابل دشمن است و باید این نماد سمبل رسوایی دشمن برای نسل جدید نیز ترسیم شود.

وی افزود: تکریم شهیدان، تلاش مقدسی در برافراشتن پرچم‌ سرخ استقلال و آزادکردن بشریت است و باید در راستای احیای مکتب توحید و عدالت که شهیدان آن را فریاد زدند تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

مسئول رسیدگی به امور ایثارگران شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست و شهید مشعلی است که بر بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

زایری عنوان داشت: به یقین شهادت شهید پرارزش‌تر از حیات اوست و آن‌گاه که شهید به آن درجه از خلوص می‌رسد که شهادت را برمی‌گزیند دیگر مخلوقی ملحق شده به خالق یکتا است.

وی به جمعیت ارزشی و ایثارگر شرکت پالایش گاز فجر جم اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر از تعداد 457 نفر ایثارگر پالایشگاه جم، پنج شهید،111 جانباز،12 آزاده، 63 منسوب شهید و 266 رزمنده در این شرکت وجود دارد که افتخار بزرگی برای این نظام مقدس محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز در آیینی باشکوه در محل فرهنگسرای شهرک توحید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از 78 خانواده معظم شهدای شرکت پالایش گاز فجر جم و شهرستان جم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول