اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد

استقبال بی‌نظیر مردم جیرفت از نمایش «اکبر و گلابتون»

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: استقبال مردم از نمایش «اکبر و گلابتون» در جیرفت بسیار قابل توجه بوده، زیرا این نمایش با نگاه ویژه به حماسه انقلاب پرداخته است.

استقبال بی‌نظیر مردم جیرفت از نمایش «اکبر و گلابتون»

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه اجرای نمایشنامه «اکبر و گلابتون» در گفت‌و ‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: این نمایشنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر توسط گروه تئاتر «صبا» به نویسندگی و کارگردانی «منوچهر صبوری» روی صحنه رفت.

وی با بیان اینکه تئاتر باید در خدمت دین، انقلاب و این حرکت عظیم و حماسی مردم باشد، افزود: این کار با مضمون اجتماعی از دریچه طنز به دوران قبل از انقلاب اسلامی و مظلومیت رعیت پرداخته است.

حسینی با اشاره به اینکه اجرای نمایش «اکبر و گلابتون» تا 25 بهمن ماه ادامه دارد، تصریح کرد: استقبال مردم از این نمایش بسیار قابل توجه بوده، زیرا که با نگاه ویژه به حماسه انقلاب اسلامی پرداخته است.

وی ابراز داشت: نمایشنامه «جهله به لو» کاری از گروه هنری «تاآرت» نیز به مدت پنج شب از 26 بهمن ماه در سالن «شهید مداحی‌پور» شهرستان جیرفت به روی صحنه می‌رود.

به گزارش فارس، نمایش «اکبر و گلابتون» کاری از منوچهر صبوری کارگردان باسابقه جنوب کرمان است که به عنوان نماینده تئاتر این منطقه با نمایشنامه «مجلس جنیان» در جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر در شهرستان یزد شرکت کرده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول