اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان یزد:

لیست جبهه متحد اصولگرایان یزد فردا اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان یزد گفت: لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان استان یزد فردا اعلام می‌شود.

لیست جبهه متحد اصولگرایان یزد فردا اعلام می‌شود

سیدمحمد فقیهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: اسامی کاندیداهای اصولگرایان در برخی شهرستان‌ها نظیر میبد و یزد اعلام و قطعی شده اما در برخی شهرستان‌ها برای رسیدن به اجماع کامل فرصتی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: لیست نهایی اصولگرایان یزد در نهایت فردا (سه‌شنبه) قطعی و اعلام می‌شود.

فقیهی با اشاره به تعیین کاندیداهای اصولگرا در برخی حوزه‌های انتخابیه عنوان کرد: در میبد و تفت حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده قطعی شده، در یزد سردار صالح جوکار قطعی است اما هنوز اعلام رسمی صورت نگرفته و در شهرستان‌های مهریز و اردکان هنوز به اجماع نهایی نرسیده‌اند.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب کاندیدای این جبهه افزود: کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان بر اساس شرایطی همچون صلاحیت شخصی، آشنایی به مسائل مکانی و ملی و شناخت کافی از مبانی و اصول نظام انتخاب شده‌اند.

فقیهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان در استان یزد خاطرنشان کرد: اطلاح‌طلبان یزد به تازگی بر روی فقیه خراسانی (نوه فقیه خراسانی) و وزیری هامانه (وزیر نفت سابق) تمرکز پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان اگر بتوانند این دو نفر را جمع ببندند و یکی را انتخاب کنند، شانس بالایی در استان یزد داشته باشند.

فقیهی ادامه داد: از طرفی نیز اصولگرایان اگر بتوانند بین کسانی‌که در حاشیه هستند اما به عنوان اصولگرا شناخته شده‌اند، نظیر دکتر ابویی، سیدمحمود وزیری (نوه مرحوم وزیری) به اجماع برسند، نتایج خوبی خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه رقابت بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در یزد در ابهام است، افزود: در یزد شرایط اندکی با سایر نقاط متفاوت است زیرا در انتخاب افراد خانواده و سابقه خانوادگی آنها حائز اهمیت است بنابراین از طیف اصولگرایان سیدمحمود وزیری (نوه مرحوم وزیری) و از طیف اصلاح‌طلبان محمدمهدی فقیه (نوه شیخ غلامرضا فقیه) هر کدام دارای موقعیتی خاص در میان مردم هستند و این امر سبب می‌شود آراء پخش شود.

فقیهی عنوان کرد: به همین دلیل نمی‌توان در مورد توفیق اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در یزد پیش‌بینی قطعی کرد. با این وجود و با حضور این دو نفر در مرکز استان، به نظر می‌رسد صالح جوکار به عنوان سرلیست اصولگرایان یزد شانس خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول