اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن آشوریان ارومیه:

آشوریان در انتخابات با اکثریت مطلق شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن آشوریان ارومیه گفت: هم‌وطنان آشوری در انتخابات با اکثریت مطلق به عبارتی اکثریت 90 درصدی شرکت خواهند کرد.

آشوریان در انتخابات با اکثریت مطلق شرکت می‌کنند

 استانلی سیمونز امروز در در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آشوریان مانند سال‌های گذشته در انتخابات پیش‌رو با شور و شوق شرکت خواهند کرد تا این مشارکت حداکثری باری دیگر نقشه‌های دشمنان کشورمان بی‌اثر کند و موجب ناامیدی آنها شود.

این مسئول با بیان اینکه هم‌وطنان اقلیت دینی مانند سایر اقشار جامعه برای برگزاری باشکوه انتخابات در حال بسترسازی و فراهم کردن مقدمات هستند تصریح کرد: برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس پنج نفر نام‌نویسی کرده بودند ولی شواهد نشان می‌دهد فقط دو نفر از آنها به فعالیت برای جلب همراهی مردم جامعه هدف خود تلاش خواهند کرد و سه نفر دیگر کناره‌گیری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات نماد همدلی اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود ادامه داد: در انتخابات مردم اختلاف سلیقه‌ها و تفاوت در عقاید خود کنار می‌گذارند و برای توسعه و آبادانی کشورمان در یک نقطه به اجماع می‌رسند و اداره امور کشور به افرادی صالح و کاردان می‌سپارند.

این مسئول به تلاش دشمنان برای اختلاف‌افکنی اشاره کرد و گفت: انقلاب بعد از اینکه با پشتوانه مردم به پیروزی رسید با وجود اعمال فشارها و تحریم‌های مختلف از سوی ایادی استکبار جهانی همچنان به بهترین شکل سیاست‌های خود در زمینه‌های مختلف پیش می‌برد بر این اساس دشمنان برای ایجاد مانع مقابل کشور با پرداختن به موضوع اقلیت‌های دینی برای تفرقه‌افکنی در کشورمان تلاش می‌کنند.

سیمونز اظهار کرد: دشمنان به دنبال القای این مفهوم در جامعه ما هستند اقلیت‌های دینی در ایران از آزادی برخوردار نیستند و زیر سلطه نظام قرار دارند ولی آشوری‌ها در این جا از آزادی کامل به عبارتی آزادی زبان، مذهب، مراسم‌ها و احوال شخصیه و ... برخوردار هستند.

رئیس انجمن آشوریان ارومیه گفت: اقلیت‌های دینی مانند سایر مردم جامعه از زندگی آرام، عادی و همه امکانات بهره‌مند هستند به طوری که این یک واقعیت عینی و غیر قابل انکار است لذا آشوریان بر این مطلب متفق‌القول صحه می‌گذارند پس لازم نیست دشمن برای ما دایه مهربا‌ن‌تر از مادر باشد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول