اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا:

هر وقت بانک مرکزی بخواهد پلیس وارد مقابله با دلالان ارز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا با بیان اینکه بانک مرکزی هر وقت بخواهد پلیس با دلالان ارز وارد مقابله می‌شود، در مورد تبلیغات دشمن و فراخوان‌های آنها نیز گفت: کسانی که پشت رایانه می‌نشینند و فراخوان می‌دهند، ارتش‌های یک ‌نفره‌ای هستند که نمی‌توانند برای امنیت خطرناک باشند.

هر وقت بانک مرکزی بخواهد پلیس وارد مقابله با دلالان ارز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان در پاسخ به سؤالی اظهار داشت: پلیس در مبارزه با دلالان و مخلان در بازار برنامه‌های خود را دنبال می‌کند و در رفتار خود کاری به نوشته‌ها و مقالات رسانه‌ها ندارد.

وی با بیان اینکه همان سایتی که دو هفته قبل می‌نوشت که چرا نیروی انتظامی در بازار حضور ندارد، الان می‌نویسد که چرا پلیس در بازار حضور دارد.

فرمانده نیروی اننظامی در عین حال تأکید کرد: در هر صورت پلیس اصراری برای حضور در بازار ارز ندارد، اما زمانی که شرایط بحرانی شد و دلالی آن‌قدر گسترده شود که بازار را تحت تأثیر قرار دهد در صورت لزوم پلیس وارد می‌شود.

این مسئول یادآور شد: نباید فراموش کرد که بانک مرکزی مسئول کنترل بازار است و در همین راستا هر وقت این بانک از پلیس بخواهد، پلیس نیز وارد مقابله با دلالان ارز می‌شود.

احمدی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود نیز در پاسخ به سؤالی مبنی بر دعوت برخی از گروه‌ها برای اختلال طی روزهای آینده گفت: با مشاهده حضور مردم، تبلیغات‌های اخیر دشمن برای برگزاری این چنین تجمعات که بیشتر به خیالات می‌ماند خنثی شده است.

وی بیان داشت: کسانی که پشت یک رایانه می‌نشینند و به نوعی ارتش یک نفره هستند نمی‌توانند در بحث ایجاد اختلال در امنیت جدی باشند و از همین‌رو ما نیز فراخوان‌ها را جدی نمی‌گیریم.

به گفته فرمانده انتظامی ناجا مردم دانسته‌اند که نوع جنس این افراد از کسانی است که برای دل‌خوشی اسرائیل و دشمنان انقلاب حرکت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: مردم نگاهی به آن‌ور مرزها ندارند و با سنجش مسائل داخلی حرکت خود را برنامه‌ریزی و تدوین می‌کنند.

احمدی‌مقدم یادآور شد: تصورمان بر این نیست که طی روزهای آینده اتفاقی خاص بیفتد، اما در عین حال نیروی انتظامی با نگاه جدی به این تبلیغات نگاه می‌کند.

* دریابانی مسئول کنترل اسکله هرمز نیست

فرمانده انتظامی ناجا در ادامه سخنان خود نیز در پاسخ به سؤالی پیرامون غرق شدن 17 نفر در آب‌های بندرعباس طی هفته‌های گذشته گفت: کنترل اسکله هرمز برعهده دریابانی نیست بلکه پلیس دریابانی در برابر تجاوزات مرزی وظیفه مقابله دارد.

احمدی‌مقدم در پایان اذعان داشت: دستگاه‌های دیگر نیز باید در امر امداد، نجات و ایمنی شناورها همیشه آماده و در صحنه باشند.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول