اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

مساجد شبکه‌ای قوی برای جذب جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: مساجد به عنوان یک شبکه قوی در جذب جوانان و نوجوانان نقش بسزایی دارد.

مساجد شبکه‌ای قوی برای جذب جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی صبح امروز در جمع ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد چناران اظهار داشت: بیش از 2 هزار شبکه در دنیا جوانان و نوجوانان را به وسیله جنگ نرم به دام خود گرفتار می‌کنند که در این راستا باید از ظرفیت مسجد به عنوان یک شبکه معنوی و فرهنگی قوی برای جذب این قشر استفاده کرد.

امام جمعه و رئیس امور رسیدگی به مساجد چناران افزود: مسئولان مساجد از امام جماعت، هیئت امنا، پایگاه بسیج و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید به جوانان و نوجوانان میدان بدهند و زمانی که این قشر در مساجد حضور پیدا کنند بدانید که موفق بودیم.

وی ادامه داد: دشمن وارد جنگ با اسلام و دین شده است که در این راستا مساجد را به عنوان پایگاه اسلام و مقاومت مورد هجمه قرار داده است.

تاجی گفت: مسجد مرکز ترویج وحدانیت و بندگی و پایگاه اسلام و مسلمین است که در این راه نقش مؤثری در پیشرفت اسلام و مذهب داشته است.

رئیس امور رسیدگی به مساجد چناران افزود: حوزه و مسجد دو رکن اصلی انقلاب ایران است و انقلاب اسلامی ایران ریشه در مسجد دارد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول