اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان تأکید کرد

پرهیز نهادها از استفاده امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدها

خبرگزاری فارس: معاون استاندار اصفهان از دستگاه‌ها و ادارات شهرستان خواست تا در استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی پرهیز کنند.

پرهیز نهادها از استفاده امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدها

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی یکشنبه شب در جمع مدیران شهرستان کاشان در فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار داشت: دستگاه‌ها و ادارات شهرستان کاشان از امکانات مؤسسات عمومی، دولتی و یا وابسته به دولت برای تبلیغ نامزدهای انتخابات، پرهیز کنند تا دچار حق و ناحق در انتخابات نشوند.

این مسئول تأکید کرد: دستگاه‌های دولتی شهرستان کاشان، برای گرم کردن تنور انتخابات، افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند از امکانات دولتی ادارات و مؤسسات خود استفاده کنند، اما برای نماینده خاصی نمی‌توانند تبلیغ کنند.

معاون استاندار اصفهان تأکید کرد: دستگاه‌ها و ادارات دولتی شهرستان برابر اصل 11 قانون انتخابات موظف به تأمین امکانات و نیروی انسانی فرمانداری برای برگزاری انتخابات هستند.

جوادی در ادامه با اشاره به حساسیت ویژه انتخابات مجلس دهم عنوان کرد: این دوره از انتخابات به اعتراف دشمنان جمهوری اسلامی متفاوت با دوره‌های قبل است و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد انتخاباتی در کاشان و فعالیت 10 کمیته در این ستاد گفت: تهیه صندوق‌های سیار برای خوابگاه‌های دانشجویی، سربازان وظیفه، بیمارستان‌ها، زندانیان، نقاط دورافتاده و بردن به منازل افراد دارای کهولت سن که امکان ترک منزل را ندارند از جمله تدابیر دیگر این ستاد برای جمع‌آوری کامل و جامع آرای مردمی در انتخابات است.

فرماندار کاشان با تأکید بر نقش مؤثر و سازنده رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب در فراهم کردن حضور حداکثری مردم متذکر شد: آنها با بیان حقایق و هدایت افکار عمومی می‌توانند کمک بزرگی در برگزاری انتخاباتی سالم به دور از تنش و چالش‌های مسأله‌ساز داشته باشند.

این مسئول شرکت در انتخابات را بنا بر نظر فقها واجب عینی دانست و اذعان داشت: همگان به عنوان یک وظیفه سیاسی باید در انتخابات حضور داشته باشند. 

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول