اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

فشار اقتصادی راهکار جدید دشمن برای مقابله با ایران است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: فشار اقتصادی راهکار جدید دشمن برای مقابله با ایران است.

فشار اقتصادی راهکار جدید دشمن برای مقابله با ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان آبپخش با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: امت مسلمان و شریف ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ پایبندی بیش از پیش خود به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند و مشت محکمی بر دهان دنیای استکبار زدند.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از راهکارهای متعدد سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های ملی دارند و هر بار شاهد آن بوده‌ایم که مردم با حضور پررنگ خود در صحنه نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایادی دنیای کفر و استکبار را خنثی کرده‌اند.

خرم‌روز در همین راستا اذعان کرد: بعد از شکست‌ در جنگ‌های نظامی، جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی و ... دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فشارهای اقتصادی را به عنوان راهکار جدید خود انتخاب کرده‌اند که با تدابیر دولتمردان و مسئولان نظام در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد شکست رویکرد جدید این برنامه‌ها بوده‌ایم.

وی افزود: شهر و بخش آبپخش به دلیل دارا بودن نخلستان‌های سرسبز یکی از مهم‌ترین گردشگاه‌های نوروزی استان است و مسئولان باید در این ایام با تعامل و همکاری بیش از پیش از تمام توان برای معرفی نگین سرسبز استان بوشهر استفاده کنند.

این مسئول بیان کرد: مردم در ایام نوروز می‌توانند با همکاری و تعامل سازنده با مسئولان اقدامات ارزنده‌ای در راستای معرفی دیار سرسبز آبپخش انجام دهند و از ایشان می‌خواهیم در ایام نوروز میهمان‌نوازی خود را اثبات کنند.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: در سال گذشته شاهد بازدید بیش از یک میلیون نفر مسافر نوروزی از شهر آبپخش بوده‌ایم و باید در سال جاری با توجه به ظرفیت‌های موجود تلاش خود را برای بازدید جمعیت بیشتری از مسافران نوروزی از آبپخش به کار گیریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول