اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد

جذب 100 میلیارد تومانی مشاغل خانگی زنان آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: 100 میلیارد و 100 میلیون تومان به منظور ایجاد مشاغل خانگی زنان آذربایجان غربی جذب شده است.

جذب 100 میلیارد تومانی مشاغل خانگی زنان آذربایجان غربی

مریم دهقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جلسه بررسی مشکلات اعطای تسهیلات برای بانوان توانمند به منظور ایجاد کسب و کار مصوباتی به همراه داشت که با اجرای این مصوبات شاهد موفقیت در این بخش هستیم.

وی با اشاره به معرفی بانوان جویای کار دارای شرایط برای استفاده از تسهیلات بانکی تصریح کرد: این آمار در اولین فرصت ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اعتبارات جذب شده برای ایجاد مشاغل خانگی بانوان استان افزود: 100 میلیارد و 100 میلیون تومان در این زمینه تسهیلات پرداخت شده است.

دهقان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این راستا خاطر نشان کرد: برای این منظور سه لیست از قشرهای مختلف تهیه شده و تهیه این لیست‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به همکاری و تعامل بنیاد توسعه کارآفرین استان، گفت: بنیاد توسعه کارآفرین استان نیز افرادی که از سوی این اداره به بنیاد معرفی شده را به منظور دریافت تسهیلات به صندوق‌های مرتبط معرفی می‌کنند.

این مسئول با تأکید بر توانمندسازی بانوان استان اظهار داشت: توانمندسازی بانوان یکی از برنامه‌های این اداره کل از طریق ایجاد مشاغل خانگی بانوان است.

انتهای پیام/آ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول