اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بلوار عماریاسر قم به بلوار جمهوری متصل می‌شود

شهردار قم: پروژه‌های شهری با سرعت بیشتر اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: شهر قم یک شهر فراملی و بین المللی است و پروژه‌های شهری باید با سرعت بیشتری اجرایی شود.

شهردار قم: پروژه‌های شهری با سرعت بیشتر اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار مردمی با اهالی خیابان جوی‌شور که در مسجد صاحب‌الامر (عج) و با موضوع طرح فاز ۵ عماریاسر برگزار شد،‌ با بیان اینکه وجود بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه،‌ شهر قم را تبدیل به یک شهر بین‌المللی کرده است، گفت: پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرای زیادی در شهر قم در حال انجام است که باید هر چه سریعتر به اتمام برسد تا شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهر کریمه اهل بیت (س) باشیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری به دنبال توازن در بین مناطق شهری است و مسئولین امور شهری در خدمت‌رسانی به مردم نباید هیچ تفاوتی را بین مناطق لحاظ کنند.

شهردار قم افزود: مسئولین امور شهری همواره در خدمت مردم هستند و از شهروندان نیز انتظار داریم تا مسئولین را کمک کنند تا پروژه‌ها در موعد مقرر به اتمام برسد. مدیریت شهری یک جاده دو سویه است و مسئولین امکانات و ابزارها را در خدمت می‌گیرند و مردم نیز باید مسئولین را یاری کنند.

وی به اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر اشاره کرد و افزود: این پروژه عظیم شهری از شریان‌های اصلی شمال به جنوب شهر قم است که در صورت مشارکت شهروندان ،‌این پروژه زیربنایی تا بلوار جمهوری ادامه خواهد یافت.

دلبری تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی وظیفه خدمت رسانی به شهروندان و زائران شهر کریمه اهل بیت را دارد و با درآمدهای اخذ شده از مردم نسبت به عمران و آبادانی شهر گام بر می‌دارد.

شهردار قم افزود: مجموعه مسیر بلوار عماریاسر از لحاظ کاهش ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان یک امر اجتناب ناپذیر است که باید به سرعت اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث این بلوار باید به سرعت اجرایی شود و در صورت تاخیر ،‌شهر قم متضرر خواهد شد و آسیب‌های اجتماعی و ترافیکی زیادی برای شهر قم دارد.

در پایان این دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن پاسخگویی به سئوالات شهروندان،‌ دستور رسیدگی در اسرع وقت را صادر کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول