اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد

ساخت مجتمع آموزشی حیات طیبه در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مجتمع آموزشی تحت عنوان حیات طیبه در آینده نزدیک ساخته خواهد شد.

ساخت مجتمع آموزشی حیات طیبه در همدان
عباس حسنی محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به احداث مجتمع آموزشی حیات طیبه در آینده‌ای نزدیک در همدان اظهار داشت: این مجتمع‌ها تحت عنوان حیات طیبه برای تحقق اهداف و تعالی بخشی فرهنگ تربیتی دانش‌آموزان ساخته شده است.
وی گفت: دانش‌آموزان در دوران 12 ساله تحصیل خود در یک مکان ثابت و مدیریت یک مدیر به ادامه تحصیل می‌پردازند و با این برنامه ریزی مدیر مجتمع در تمام دوران تحصیل یک شناخت کلی نسبت به دانش‌آموز پیدا می‌کند و دانش‌آموز نیز در این محیط ثابت بهتر می‌تواند هویت خود را پیدا کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: اگر قرار باشد یک فرهنگ ناب تربیتی تقویت بشود از یک مدیر توانمند تا تمام عوامل جانبی باید در کنار هم تلاش کنند.
حسنی محتشم خاطرنشان کرد: به طور قطع ساخت مجتمع‌ها، انسان‌های مسئولیت‌پذیر با نوآوری و خلاقیت محور را تربیت می‌کند که بسیار مفید است.
وی در رابطه با ساخت پروژه‌ها تصریح کرد: با توجه به زمان‌بندی که مشخص کردیم هفت پروژه را در سطح شهر همدان مشخص کردیم تا با فراهم کردن امکانات اقدام به ساخت مجتمع‌ها می‌کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ابراز داشت: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد نبود زمین مناسب برای ساخت مجتمع‌ها است چرا که زمینی که برای ساخت مجتمع‌ها نیاز است باید حداقل در ابعاد 10 هزار متر مربع باشد.
حسنی محتشم در پایان افزود: زمین‌هایی خیرین برای ساخت این مجتمع‌ها در اختیار ما قرار دادند اما مساحت این زمین‌ها کم است و برای ساخت مجتمع کافی نیست.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول