اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

وحدت و یکپارچگی ملت موجب عقب‌نشینی دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر گفت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران موجب عقب نشینی دشمنان از توطئه‌‌ها می‌شود.

وحدت و یکپارچگی ملت موجب عقب‌نشینی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در راهیپمایی 22 بهمن در جمع مردم شهرستان اسدآباد رمز موفقیت انقلاب اسلامی را رهبری امام خمینی (ره)، اصل ولایت فقیه و اتحاد امت اسلامی خواند و اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که از حوزه علمیه برخاسته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با شعار مکتب الهی و رهبری پیامبرگونه امام راحل و همچنین وحدت و یکپارچگی ملت ایران به پیروزی رسیده است.

امام جمعه موقت ملایر با تاکید بر اینکه امت اسلام هیچ وحشتی از این گونه حرکات ضد اسلامی به خود راه نخواهد، گفت: اگر ملت‌های مسلمان دست در دست هم بیدار و روشنگرانه به مسائل جهان آگاه باشند مطمئناً هجمه‌های دشمنان و استکبار جهانی را دفع خواهیم کرد و این هوشیاری بیدار گرایی دیگر ملت‌ها را نیز در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ملت ایران توانست با وحدت، همدلی، یکپارچگی در سایه آرمان‌های امام خمینی (ره)،  رهبری و ولایت فقیه به انقلاب عظیم دست یابد، افزود: مردم ایران در طول این 33 سال انقلاب اسلامی حضوری حماسه آفرین داشتند که نشان از جایگاه و اهمیت این انقلاب در بین ملت است.

فاضلیان در ادامه با تاکید براینکه ملت کشورهای مسلمان برای حمایت از این انقلاب اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: قبل از انقلاب ستمگران صدا و ندای آزادی خواهی را در سینه‌های ملت ایران حبس کرده بودند که با وجود بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل این ملت توانست سرود استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر دهد.

وی خاطرنشان کرد: به برکت اسلام، خون پاک شهدا و آرمان‌های امام به پیروزی دست یافتیم و برای پایداری این انقلاب با پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه همیشه با حضور خود در راهپیمایی‌ها نشان خواهیم داد که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به اینکه امروز اقشار مختلف مردم و کاندیداهای مجلس نهم با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند، تصریح کرد: کاندیداها نیز امروز با حضور خود تنور انتخابات را گرم کردند و امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود نشان دهند که همچنان پابند به اصول انقلاب و آرمان‌های امام و ولایت فقیه هستند.

در پایان راهپیمایی مردم با قرائت قطعنامه و سر دادن شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل، پرچم آمریکا و ‌آدمک‌‌های اوباما و سران استکبار را آتش زدند. 

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول