اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت عدم ثبت‌نام در سامانه هوشمند

بهره‌برداران از خدمات کشاورزی محروم می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداران حقیقی و حقوقی که هنوز موفق به ثبت‌نام در سامانه هوشمند شناسنامه بهره‌برداران کشاورزی نشده‌اند، هشدار داد و گفت: هرچه سریع‌تر در این سامانه ثبت‌نام کنند تا در آینده از خدمات بخش کشاورزی محروم نشوند.

بهره‌برداران از خدمات کشاورزی محروم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، مسعود محمدیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 160 هزار نفر بهره‌بردار در سامانه هوشمند شناسنامه بهره‌برداران کشاورزی ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی این سازمان هنوز حدود 20 هزار بهره‌بردار موفق به ثبت‌نام در این سامانه نشده‌اند که در صورت بسته شدن سایت در آینده دچار مشکل خواهند شد و از خدمات این بخش محروم خواهند ماند.

وی تصریح کرد: سازمان جهادکشاورزی استان پس از بسته شدن سایت هیچ‌گونه مسئولیتی را در این مورد متوجه خود نمی‌داند. 

محمدیان با بیان اینکه طبق آمار موجود 244 هزار و 895 بهره‌بردار در بخش‌های مختلف کشاورزی آذربایجان‌شرقی فعالیت می‌کنند، افزود: با توجه به هم‌پوشانی بودن شغل‌های کشاورزی مانند دام و طیور، زراعت، باغبانی،‌ پرورش قارچ، گلخانه، ‌پرورش زنبور عسل، شیلات،‌ پرورش کرم ابریشم و...، پیش‌بینی می‌شود بعد از مرحله راستی‌آزمایی این طرح که پس از بسته شدن سایت اجرا خواهد شد، تعداد بهره‌برداران واقعی استان به 180 هزار نفر برسد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان‌ها و مراکز جهادکشاورزی آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های کشاورزان در مدت باقیمانده تا بسته شدن سایت هستند، گفت: مهلت ثبت‌نام به صورت رسمی تمدید نشده است و بهره‌برداران حداکثر تا هفته آخر بهمن ماه فرصت دارند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی همچنین از ثبت‌نام بیش از 88 درصد بهره‌برداران ( نسبت به پیش‌بینی ) تا 20 بهمن‌ماه سال‌جاری در سامانه هوشمند بهره‌برداران کشاورزی خبر داد و افزود: هنوز حدود 12 درصد از بهره‌برداران استان موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند در این فرصت باقیمانده با ورود به سامانه اینترنتی www.shenasnameh.maj.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

محمدیان با بیان اینکه تمام مراکز مخابراتی روستایی (ICT)، شرکت‌های فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی، دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و کافی‌نت‌ها تا تاریخ تعیین شده از بهره‌برداران بخش کشاورزی ثبت‌نام می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به اینترنتی بودن این سامانه بهره‌بردارانی که در منزل به اینترنت دسترسی دارند، می‌توانند اطلاعات خود را به صورت خوداظهاری در آن ثبت کنند. 

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول