اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک کرمان خبر داد

کسب 2 مدال طلا و ژیمناستیک‌کاران کرمانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمان گفت: مهراب احمدکهنی ورزشکار کرمانی موفق شد در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور 2مدال طلا و برنز را کسب کند.

کسب 2 مدال طلا و ژیمناستیک‌کاران کرمانی
محسن بلوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبر کسب دو مدال طلا و برنز توسط ژیمناستیک‌کار نوجوان کرمانی از مسابقات قهرمانی کشور در استان کرمانشاه اظهار داشت: مهراب احمدکهنی در مسابقات خرک حلقه موفق شد تا با کسب مدال طلا عنوان نخست این مسابقات در گروه سنی نوجوانان را به دست آورد.

وی افزود: این ورزشکار در مسابقات ماده زمینی نیز عنوان سوم و مدال برنز را برای استان کرمان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اعزام تیم نوجوانان و جوانان استان به مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور در شهر کرمانشاه گفت: این مسابقات از 9 بهمن ماه به مدت سه روز در این شهر برگزار می‌شود.

بلوردی خاطرنشان کرد: تیم استان کرمان در این مسابقات متشکل از سه ژیمناستیک کار به نام‌های مهراب احمدکهنی در رده سنی نوجوانان، محمدرضا شمس‌الدین و اشکان عوضی‌نژاد در گروه سنی جوانان است.

وی با بیان اینکه با همکاری سس سرکیسیان مربی سابق تیم ژیمناستیک کرمان در تلاش هستیم تا با رایزنی‌های لازم نفر برتر ژیمناستیک کشور ارمنستان را که جواز حضور در مسابقات المپیک لندن را به دست آورده به کرمان بیاوریم، گفت: در صورت فراهم شدن شرایط این ورزشکار به مدت یک ماه و در اردیبهشت سال آینده اردوی آماده‌سازی خود را در کرمان برگزار می‌کند.

بلوردی با بیان اینکه این ژیمناستیک‌کار در وسیله پرش خرک فعالیت دارد، افزود: امکانات بسیار خوب کرمان زمینه‌ساز برگزاری اردوی این ژیمناستیک کار در کرمان می‌شود.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمان با اعلام خبری مبنی بر برگزاری مسابقات ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی در اسفند ماه عنوان کرد: این مسابقات از 13 اسفند ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول