اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از راهپیمایی در پاکدشت

فریادهای ضداستکباری در پاکدشت طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: مردم شهید پرور و ولایی شهرستان پاکدشت هم‌صدا با مردم سراسر کشور فریادهای ضداستکباری سر دادند.

فریادهای ضداستکباری در پاکدشت طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان پاکدشت در روز تجلی حضور برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این شهرستان به ثبت رساندند.

مردم شهرستان پاکدشت که در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور پرشوری داشته‌اند امروز بعد از گذشت 33 سال از بهمن 57 بار دیگر در صحنه حاضر شده‌اند تا نشان دهند که همچنان تا پای جان در راه دفاع از انقلابی که برای آن خون‌های زیادی داده‌اند، ایستاده‌اند.

امروز پس از سی‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلوع سی‌ و چهارمین بهار آزادی، مردم پاکدشت همراه با دیگر اقشار ایران اسلامی با حضوری بسیار چشمگیر و یکپارچه ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با تجلی حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده، به مسیرهای تعیین شده آمدند و با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی تجدید پیمانی دوباره کردند.

تجلی حضور زنان، کودکان، نوجوانان، جوانان و پیران و تمام اقشار مختلف مردم، در راهپیمایی 22 بهمن و در هوای خوب و آفتابی کاملا ملموس بود و اهالی پاکدشت بار دیگر حماسه‌ای بی‌‌نظیر را خلق کردند.

مردم ولایت‌مدار پاکدشت با حضور حماسی خود و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر  اسرائیل» و ... خشم و انزجار خود را از دولتمردان و سیاست‌های استکبار جهانی فریاد زدند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضامین «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و ... و سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول