اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

راهپیمایی 22 بهمن نشانه حمایت از ارزش‌های الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: کجا هستند، آنهایی که می‌خواهند مردم را از انقلاب خود دلسرد نشان دهند و این حضور حمایت از اسلام و حاکمیت ارزش‌های اسلامی است.

راهپیمایی 22 بهمن نشانه حمایت از ارزش‌های الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان بزرگ 22 بهمن در سیرجان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این حضور را بی‌نظیر و به عنوان اطاعت مردم از فرمان رهبری مبنی بر حضور در راهپیمایی امروز تلقی کرد.

وی اظهار داشت: کجا هستند، آنهایی که می‌خواهند مردم را از انقلاب خود دلسرد نشان دهند و این حضور حمایت از اسلام و حاکمیت ارزش‌های اسلامی است.

حسینی افزود: با وجود همه تبلیغات دشمن و تحریم‌هایی که بر ملت ما روا داشتند، مردم ما همچنان استوار و جوانان نسل دوم و سوم نیز پرشورتر از جوانان سال‌های 57 در مقابل توطئه‌های امریکا و رژیم صهیونیستی می‌ایستند و به استکبار نشان دادند که باید راه خود را در مقابل ملت ایران عوض کنند.

وی بیان داشت: مگر ملت ما به غیر از صلح، آزادی و عدل چه می‌خواهد که علیه اسلام توطئه می‌کنید و اگر هوشیار باشید، حرکت‌های انقلابی منطقه را درک کنید، باید دست از دشمنی بردارید و به اسلام که خواهان صلح است، جواب مثبت دهید.

* راهپیمایی بی‌نظیر در سیرجان

به گزارش فارس، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سیرجان با عظمت برگزار شد و مردم شهرستان سیرجان بی‌نظیرترین و باشکوه‌ترین راهپیمایی را از خود ماندگار گذاشتند.

این مراسم از چهارراه رضوی تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد و خیابان‌های امام خمینی (ره) و شریعتی مملو از جمعیت راهپیمایی بود که با شعارهای انقلابی و مرگ بر امریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی و شعارهای حمایت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری همراه بود.

این مراسم همراه با برنامه‌های فرهنگی مانند به آتش کشیدن پرچم امریکا، رژیم صهیونیستی و آدمک‌های سردمداران استکبار جهانی بود و در نهایت مردم با حضور در جایگاه خیابان شریعتی در کنار گلزار شهدای گمنام به سخنان امام جمعه سیرجان گوش دادند.

* راهپیمایی باشکوه در بخش‌های سیرجان

راهپیمایی 22 بهمن در بخش‌های پاریز، زیدآباد و بلورد با حضور گسترده و بی‌نظیر مردم برگزار شد.

این راهپیمایی در پاریز از میدان امام حسین (ع) تا مصلای نماز جمعه در زیدآباد از پایگاه مقاومت بسیج تا مسجد جامع صاحب‌الزمان و در بلورد از بخشداری تا بیت‌العباس باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول