اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سی و سومین راهپیمایی 22 بهمن‌ماه

کرمانشاهیان حماسه 20 مهر ماه را بار دیگر خلق کردند

خبرگزاری فارس: حضور بی‌سابقه کرمانشاهیان در راهپیمایی 22 بهمن یادآور حماسه استقبال از مقام معظم رهبری در 20 مهر ماه سال جاری است.

کرمانشاهیان حماسه 20 مهر ماه را بار دیگر خلق کردند

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، مردم غیور و شهیدپرور کرمانشاه از ساعت 9:30  دقیقه صبح امروز همزمان با سراسر هموطنان ایرانی از خیابان‌های مدرس و سه‌راه حافظیه به سمت چهارراه بسیج در حال راهپیمایی هستند.

راهپیمایان کرمانشاهی با در دست داشتن تصاویری از رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همچنین رهبر فرازانه جمهوری اسلامی ایران، پلاکاردهایی مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیست و ... خشم و نفرت ملت ایران را از دشمنان نظام و اسلام نمایان می‌کنند.

محل تجمع راهپیمایان در چهارراه بسیج است و این چهارراه هم اکنون مملو از جمعیتی‌ست که وطن و مملکت خود را دوست دارند و همیشه پیرو مقام معظم رهبری و راه شهدا هستند.

حضور پر شور کرمانشاهیان در چهارراه بسیج یادآور 20 مهر ماه و  استقبال از مقام معظم رهبری است در آن روز اشک شوق در چشمان مردم موج می‌زد و امروز در مشت‌های گره خورده پیر و جوان کرمانشاهی انزجار و نفرت نسبت به دشمنان ایران همیشه سرافراز بیان می‌شود.

هلیکوپتر‌ها بر فراز آسمان کرمانشاه در حال پرواز هستند و شهر و جمعیت بی‌نظیر را گلباران می‌کنند.

 در چهارراه بسیج مردم اقشار مختلف حضور بی‌سابقه خود را به نمایش گذاشته و اینجا نماینگر وحدت و یکپارچگی ادیان مختلف است و شیعه و سنی برادرانه در کنار هم دست‌های یکدیگر را می‌فشارند.

 در بین جمعیت کتاب‌های رایگان با عنوان انقلاب عاشورایی توزیع می‌شو‌د.

گفتنی است که از ساعت نخستین شروع راهپیمایی مسئولان دلسوز کرمانشاهی در کنار مردم هستند و حال جمعیت منتظر سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور هستند.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول