اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

انقلاب ایران خورشید فروزانی است که غروب نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران خورشید فروزان عظمت الهی است که هیچگاه غروب نمی‌کند.

انقلاب ایران خورشید فروزانی است که غروب نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در جمع راهپیمایان بوشهری در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر اظهار داشت: تاریخ جهان در کتاب حماسه‌های خود یک فصل زرین به‌نام انقلاب اسلامی ایران دارد که این انقلاب توانسته است تاثیر شگرفی در زدودن جهان ستم، سلطه و نابودی شبکه جهانی صهیونیستی، استکبار جهانی و سقوط رژیم گسترده و سرسپردگان آنان در جهان ایجاد کند.

وی افزود: انقلاب ایران خورشید فروزانی است بی‌غروب که با طلوع فجر خود شب ظلمانی ظلم استکبار و استبداد را برچیده و می‌رود که با رهبری مقام معظم رهبری و  ولایتمداری و بصیرت مردم ایران شعاع وجودش سرزمین‌های اسلامی را روشن و سپس تحولی عظیم در جهان و تاریخ آن ایجاد کند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی از همان ابتدا با تهاجم و تهدید مختلف دشمنان روبه‌رو شد، هر چه آنان کوشیدند برای سقوط انقلاب، اما انقلاب مقاوم و پیشرفته‌تر با دستیابی به آرمان‌های خود پیش رفت و دشمنان روزبه‌روز  ضعیف‌تر شدند.

صفایی‌بوشهری افزود: با توجه به مشکلات عدیده اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و .. در اروپا اما ایران اسلامی اینچنین پرشکوه از انقلاب دفاع می‌کند و به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران خورشید فروزان عظمت الهی است که هیچگاه غروب نمی‌کند.

وی بیان کرد: حضور پرشور مردم بوشهر در راهپیمایی امروز نشان از این دارد که مردم بوشهر هیچگاه حتی لحظه‌ای انقلاب و آرمان‌های آن و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند.

صفایی‌بوشهری اضافه کرد: این حضور نشان داد که ملت ایران همواره بر کتاب تابناک خود برگ‌های زرین دیگری اضافه می‌کنند و حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینند.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: با امام شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد می‌بندیم که همواره در صحنه هستیم و در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی چون اجداد خود آیت‌الله بلادی،  شهید عاشوری، رئیسعلی دلواری و .... ایستاده‌ایم و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول