اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالگرد پیروزی انقلاب صورت گرفت

خروش مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: خروش ضد استکباری مردم مومن و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز همزمان با مردم دیگر نقاط کشور در سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز شد.

خروش مردم  چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در آغاز سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در لبیک به فرامین گهربار ولی امر مسلمین(مدظله العالی) به خیابان‌ها آمده تا با شرکت در جشن انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن، یک بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را با مقام عظمای ولایت به جهانیان اعلام کنند.

مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری از ساعت 9:30 صبح و در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری از ساعت 10:00 صبح با شرکت انبوه مردم از اقشار و گروه‌های مختلف و شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی آغاز شده است.

مردم شهرکرد از میدان انقلاب راهپیمایی پرشکوه خود را آغاز کرده و هم‌اکنون در حال حرکت به سمت فلکه آبی و چهارراه بازار هستند.

میعادگاه مردم برای اجتماع عظیم در این روز در مرکز استان چهارراه بوعلی‌سینا و مصلای بزرگ امام خمینی است.

مردم در این اجتماع‌ها با سر دادن شعارهای لبیک یا خامنه‌ای و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وفاداری و بیعت مجدد خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن (ره) اعلام کردند.

گروه‎های مختلف مردم همچنین در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکارد‎ها و پارچه‌نوشته‌های مختلف از جمله سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران، بر ضرورت ایستادگی در برابر تحریم‎ها و زیاده‌خواهی‌های دشمن تاکید کردند.

گزارش دریافتی از دیگر شهرها و روستاهای این استان نیز از حضور گسترده مردم در راهپیمایی سراسری سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حکایت دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول