اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول بسکتبال کشور

تیم بسکتبال هیئت کردستان فرش چلس کاشان را شکست داد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال هیئت کردستان در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه 67 بر 62 تیم فرش چلسی کاشان را شکست داد و جایگاه خود را در رده چهارم لیگ دسته اول کشور مستحکم کرد.

تیم بسکتبال هیئت کردستان فرش چلس کاشان را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج تیم هیئت بسکتبال کردستان در یک بازی نفس‌گیر در سالن آزادی شهر سنندج و در جریان هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور تیم توانمند فرش چلسی کاشان را شکست داد.

کوارتر اول این بازی با نتیجه 17 بر 13 به نفع تیم کاشانی به پایان رسید اما تیم هیئت بسکتبال کردستان در یک بازی دیدنی با نتیجه 33بر 25 کوارتر دوم را به نفع خود تغییر داد و هشت امتیاز از تیم فرش چلسی کاشان پیش افتاد.

تیم فرش چلسی کاشان با تکیه بر تجربه بازیکنان خود توانست کوارتر سوم این بازی را با نتیجه 46 بر 44 به نفع خود به پایان برساند.

اما تیم هیئت بسکتبال کردستان در میان تشویق پرشور تماشاگران سنندجی توانست این اختلاف دو امتیازی را جبران کرده و در نهایت با نتیجه 67 بر 62 تیم کاشانی را روانه خانه نماید.

گفتنی است تیم هیئت کردستان با کسب این پیروزی با 11 برد و شش باخت و 28 امتیاز در رده چهارم گروه دوم لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار گرفت.

تیم هیئت بسکتبال کردستان در هفته هجدهم این دوره از مسابقات نیز میهمان تیم قصر بازی گیلان خواهد بود.

لازم به ذکر است مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو گروه 12 تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه 4 تیم به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند و از میان این هشت تیم نیز چهار تیم به لیگ برتر بسکتبال کشور راه پیدا خواهند کرد.

استان کردستان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور به شمار آمده و بازیکنان بسیاری را به جامعه بسکتبال کشور معرفی کرده ‌است که از جمله می‌توان به بازیکنان مطرحی همچون حامد سهراب‌نژاد و سامان ویسی از اعضای تیم ملی بسکتبال کشور و چندین بازیکن شاغل در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور اشاره کرد.

در گذشته نه چندان دور نیز تیم‌های ساینا و تراکتورسازی کردستان به عنوان تیم‌های شاخص این استان در لیگ بسکتبال کشور حضور داشتند که به دلیل عدم حمایت مالی شاهد از هم‌ پاشیدگی این تیم‌ها علی‌رغم شایستگی‌شان بودیم تا جایی که تنها شکست تیم همیشه قهرمان مهرام تهران در یکی دو سال اخیر توسط تیم تراکتورسازی کردستان و در شهر سنندج رقم خورد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول