اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کرمان

5 طرح در ریگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر پنج طرح عمرانی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی امروز در شهرستان ریگان افتتاح شد.

5 طرح در ریگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، پنج طرح عمرانی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی با حضور جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان پیش از ظهر امروز در شهرستان ریگان افتتاح شد.

فرماندار ریگان در حاشیه افتتاح این پنج طرح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: خانه بهداشت عباس‌آباد سردار با زیربنای 60 متر مربع و  40 میلیون تومان اعتبار امروز به بهره‌برداری رسید.

محمد برزنگ اظهار داشت: با افتتاح خانه بهداشت این روستا بیش از 300 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: همچنین یک واحد آموزشی در روستای بقی‌آباد بخش گنبکی ریگان با زیربنای 420 متر مربع و  170میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید که دارای شش کلاس است و بیش از 80 دانش‌آموز از این واحد آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

برزنگ ابراز داشت: کانال بتنی آبرسانی به مزارع کشاورزی روستای تقی‌آباد به طول 100 متر و با اعتبار 80 میلیون تومان امروز افتتاح شد که ظرفیت آبرسانی به بیش از 80 هکتار از مزارع و باغ‌های این روستا را دارد.

وی تصریح کرد: در دولت‌های نهم و دهم بیش از 230 کیلومتر کانال و لوله برای 200 آبادی برای هدر رفت آب چاه‌ها، موتور پمپ‌ها و قنات‌ها احداث و راه‌اندازی شده است.

فرماندار ریگان به افتتاح ساختمان و مرکز بهداشتی درمانی شلتوک‌آباد بخش گنبکی ریگان با حضور معاون سیاسی استاندار کرمان اشاره و بیان کرد: زیربنای ساختمان این مرکز 240 متر مربع است که با اعتبار 180 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

برزنگ افزود: با راه‌اندازی این مرکز بهداشتی درمانی بیش از 270 خانوار و 12 هزار جمعیت از مزایای بهداشتی درمانی مناسب بهره‌مند می‌شوند.

وی اذعان داشت: این مرکز شامل داروخانه، آزمایشگاه، دندانپزشکی و واحدهای بهداشتی با استقرار دو پزشک است.

به گزارش فارس، همچنین با حضور معاون سیاسی استاندار کرمان ورزش زورخانه‌ای برای نخستین‌بار در ریگان در بخش گنبکی این شهرستان راه‌اندازی شد و این مقام مسئول برای تجهیز و تامین امکانات این رشته ورزشی قول مساعد داد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول