اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری خانگی از هفته بیست و یکم

جهش ترابری قم مغلوب فولاد ماهان اصفهان شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیداری از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به فولاد ماهان سپاهان اصفهان باخت.

جهش ترابری قم مغلوب فولاد ماهان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تنها یک هفته به پایان دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تیم‌های لیگ برتر در دیدارهای هفته بیست و یکم به مصاف یکدیگر رفتند.

این در شرایطی است که سه نماینده کشورمان یعنی تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان این روزها درگیر رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا هستند و به همین خاطر معمولا در هر چند هفته اخیر یکی دو بازی به تعویق می‌افتد که یکی از این بازی‌ها دیدار تیم‌های جهش ترابری قم و مهرام تهران است که در آینده برگزار می‌شود.

اما در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شکستی دیگر برای نماینده بسکتبال قم یعنی جهش ترابری رقم خورد و این تیم که هواداران خود را به باختن عادت داده است، به تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان نیز باخت.

این مسابقه از هفته دهم دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و به میزبانی شاگردان سید عباس آقاکوچکی برگزار شد که در نهایت به سود میهمان به پایان رسید.

بسکتبالیست‌های جهش ترابری قم در حالی که این روزها به سب مشکلات مالی و همچنین مصدومیت و جدایی یکی دو بازیکن سرشناس تیمشان در وضعیت روحی خوبی به سر نمی‌برند، در هر چهار کوارتر بازی به فولاد ماهان سپاهان اصفهان نتیجه را واگذار کردند.

در حالی که به دلیل همزمانی با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تماشاگری هم از این دیدار استقبال نکرده بود، شاگردان سید عباس آقاکوچکی در تیم بسکتبال جهش ترابری قم مقابل میهمان خود به شکست سنگین 105 به 79 تن دادند.

این باخت سنگین‌ترین شکست تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و در جریان بازی‌های مرحله گروهی بود زیرا نماینده قم حتی به تیم‌های مدعی مهرام، ذوب آهن و پتروشیمی هم با این نتیجه نباخته بود.

هفدهمین شکست این فصل تیم بسکتبال جهش ترابری قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور باخت تلخی بود و موجب شد تا نماینده بسکتبال قم کم روحیه‌تر از گذشته با اندوخته 23 امتیازی خود در انتهای جدول ره بندی رقابت‌های لیگ برتر این فصل قرار بگیرد.

در حالی که تنها یک هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باقی مانده است، جهش ترابری قم یک بازی معوقه با تیم بسکتبال مهرام تهران و یک بازی از هفته بیست و دوم با تیم همیاری شهرداری زنجان خواهد داشت که هر دو بازی در خارج از خانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول