اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

بهره‌مندی 135 روستای آمل از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از بهره‌مندی 135 روستای این شهرستان از نعمت گاز خبر داد.

بهره‌مندی 135 روستای آمل از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مشعل گازرسانی پنج روستای بخش مرکزی این شهرستان صبح امروز با حضور عرب مقصودی مدیرعامل شرکت گاز مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهری روشن شد.

همزمان با دهه فجر و هفته وحدت صبح امروز پروژه گازرسانی به پنج روستای بزمینان، کم‌کلا، زیارو، ترک‌کلا و رودباردشت که دارای تعداد 821 خانوار هستند با برافروخته شدن مشعل به بهره‌برداری رسید.

فرماندار آمل در این مراسم با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله دستاوردهای بزرگی را در این مملکت اسلامی شاهد هستیم، گفت: بعد از 33 سال از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی به کارخانه بزرگ تولید، صنعت، اقتصاد و دستیابی به علوم هسته‌ای و نانو تبدیل شده است و هر روز شاهد خبرهای جدیدی از دانشمندان و فرهیختگان این کشور هستیم.

یدالله اکبرزاده تصریح کرد: 135 روستای این شهرستان کاملا از نعمت گاز برخوردارند که کار در بیش از 100 روستا با انتخاب پیمانکار در حال پیگیری است.

وی با اعلام اینکه حدود 98 درصد جمعیت شهری آمل در حال استفاده از نعمت گاز هستند، بیان کرد: تا پایان سال 1391 گازرسانی به بخش‌های دابودشت، امامزاده عبدالله (ع) و مرکزی به اتمام می‌رسد.

نماینده عالی دولت در آمل با اشاره به اینکه گازرسانی به بخش لاریجان نیز از منطقه دماوند اجرا خواهد شد، افزود: کار مطالعاتی این طرح درحال انجام است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌مندی همه بخش‌های کوهستان، دشت و جلگه این شهرستان از نعمت گاز باشیم زیرا مردم این شهرستان برای انقلاب و دستیابی به آرامش و امنیت کنونی جامعه بسیار تلاش کردند و کار برای مردم از مهم‌ترین وظایف ماست.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول