اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکایت از واحدهای نانوایی

204 نانوایی متخلف در مشهد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: 204 نانوایی متخلف در شهر مشهد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

204 نانوایی متخلف در مشهد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، ناصر نقیبی با اشاره به واگذاری امور مرتبط به گندم، آرد و نان به وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: در یک ماه اخیر تعداد 1316 تماس مردمی در زمینه نان با سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌رضوی در مشهد مقدس برقرار شده که از مجموع این تماس‌ها 651 مورد، شکایت از واحدهای نانوایی بوده‌اند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: تلفن 124 آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی از نانوایی‌هاست.

وی افزود: از مجموع شکایات مذکور، 204 نانوایی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، نصب‌نکردن نرخ‌نامه مصوب اتحادیه و ... مراتب را با ذکر آدرس دقیق نانوایی گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به بازرسی از واحد صنفی مربوطه اقدام شود.

نقیبی با اشاره به اینکه سامانه ارتباطی 124 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و دریافت گزارش تخلفات صنفی است، گفت: به زودی تابلوهای جدید نانوایی‌ها با ذکر تلفن 124 به عنوان تلفن دریافت گزارشات مردمی در نانوایی‌های سطح شهر از سوی اتحادیه صنف نانوایان نصب می‌شود.

969 ناظر افتخاری به‌ صورت نامحسوس و 33 تیم بازرسی در مشهد مقدس وظیفه بازرسی و نظارت برنانوایی‌های سطح شهر را برعهده دارند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول