اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دیوان عدالت اداری کشور:

فعالیت مدیران بر اساس حقایق جامعه باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: فعالیت تمامی مدیران موجود در سطح کشور باید بر اساس حقایق موجود در جامعه انجام شود.

فعالیت مدیران بر اساس حقایق جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت ‌الاسلام  محمد جعفر منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: تربیت مدیران اسلامی در حکومت‌های اسلامی باید متناسب با مقتضیات موجود در نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید توانایی و شایستگی لازم را برای اداره امور جامعه داشته باشند، اضافه کرد: غفلت مدیران از مسائل موجود در جامعه، ضربه بزرگی را به دستگاه‌های اجرایی وارد می‌کند و مطابقت رفتار و گفتار مدیران در راستای مسائل موجود در جامعه امری ضروری است.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به اینکه مدیران باید با آگاهی از وقایع موجود در سطح جامعه فعالیت کنند، تصریح کرد: فعالیت تمامی مدیران موجود در سطح کشور باید بر اساس حقایق موجود در جامعه انجام شود.

وی افزود: حرکت در این مسیر، سبب کاهش و برطرف شدن آسیب‌پذیری در بخش‌های مختلف موجود در جامعه می‌شود.

منتظری با اشاره به ضرورت حفظ و تداوم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در تمامی موارد تاکید کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف و تهدید‌های موجود در سطح کشور سبب تحقق این موضوع مهم می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم باید از پیشرفت‌های صورت گرفته در سطح کشور آگاهی داشته باشند، ادامه داد: دیوان عدالت اداری ریشه در انقلاب اسلامی دارد و مدیران با مراجعه به این دیوان می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول