اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماه گذشته صورت گرفت

برقراری 120 هزار تماس با سامانه 124 البرز

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در 10 ماه گذشته شهروندان استان البرز بیش از 120 هزار تماس با سامانه 124 داشته‌اند.

برقراری 120 هزار تماس با سامانه 124 البرز

علی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شهروندان استان به منظور انتقال شکایات خود از عرضه مایحتاج، گرانفروشی و نحوه توزیع، تماس‌های بسیاری را با سامانه 124 استان داشته‌اند که از این میزان برای 9700 تماس پرونده تشکیل شده و تا کنون 6700 مورد آن تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه این میزان تماس نشانگر اعتماد شهروندان استان به این سازمان است، تصریح کرد: همکاران ما در بازرسی به دقت پیگیر شکایات مردمی هستند در عین حال اکیپ‌های بازرسی از صنوف و واحدهای تولیدی بازدیدهای دوره‌ای خود را دارند و به طور کامل عملکرد صنوف را در بخش تولید وعرضه زیر نظر دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اجرای طرح ویژه بازرسی این سازمان در ماه پایانی سال خبر داد و گفت: در قالب این طرح صنوفی که پیش از این دارای دو تخلف بوده‌اند در این طرح مورد بازدید دوباره قرار می‌گیرند ضمن آن که نظارت بر سایر صنوف نیز با قدرت دنبال خواهد شد.

مهدوی در ادامه اذعان داشت: در حالی که در سطح استان شاهد گستردگی و حجم بالای صنوف هستیم اما از حیث اکیپ‌های بازرسی با کمبود مواجه بوده به نحوی که با 20 اکیپ کل صنوف و واحدهای تولیدی استان را تحت پوشش قرار می‌دهیم البته در این ارتباط پیگیری‌های لازم را داشته‌ایم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش بازرسان و نظارت بهتر از سوی این سازمان باشیم.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول