اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرباز:

مرزها فرصت طلایی برای تجارت و بازرگانی قانونمند است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرباز گفت: مرزها فرصتی طلایی برای اجرای تجارت و بازرگانی قانونمند است.

مرزها فرصت طلایی برای تجارت و بازرگانی قانونمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از سرباز، احمدرضا ریگی صبح امروز در جمع مرزنشینان و عشایر دهستان مورتان، پشاهنگ و هنگ اظهار داشت: بین‌المللی شدن مرز پیشین در آینده‌ای نزدیک یکی از اهداف مهم دولت است که در راستای ایجاد اشتغال پایدار و تبادل کالا بین دو کشور ایران و پاکستان انجام تا مردم این مناطق بتوانند با همزیستی و برادری استعدادها و ظرفیت‌های مختلف یکدیگر را بشناسند.

وی افزود: حضور عشایر غیور در مرزها تاکنون دشمنان را از هرگونه تحرکی در این مناطق ناامید کرده و این موضوع ضریب امنیتی را در مرزها بالا برده است.

فرماندار سرباز با اشاره به تأکید امام راحل (ره) به نقش‌آفرینی عشایر در محافظت از انقلاب در مقابل گزند تهاجم دشمنان قسم خورده گفت: عشایر در محافظت از انقلاب و نظام در مقابل تهاجمات دشمنان قسم خورده بسیار خوب عمل کرده‌اند.

ریگی با اشاره به طرح ملی مبارزه با قاچاق سوخت افزود: با جایگزین کردن مبادلات مرزی در قالب طرح پیله‌وری در نقاط مرزی، از قاچاق سوخت و کالا جلوگیری و این امر سبب ایجاد امنیت پایدار در منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول