اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

520 پروژه در دشتستان در دست اجراست

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 520 پروژه در دشتستان در دست اجراست.

520 پروژه در دشتستان در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ایوب پاپری‌مقدم بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح چند طرح عمرانی در برازجان اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در مسیر رشد و تعالی گام برمی‌دارد و در سال‌های گذشته شاهد اقتدار ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها بوده‌ایم.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان افزود: بدون تردید با تهدید و تحریم، دشمنان به جایی نمی‌رسند و ایران اسلامی در هر شرایطی برای مقابله با تحریم‌ها آماده است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان به دنبال ضربه زدن به ایران بوده‌اند و با تحمیل جنگ و پس از آن با تحریم و تهدید به دنبال تضعیف کشورمان بوده‌اند که اراده ملت و تبعیت مردم از ولایت فقیه موجبات ناکامی دشمنان و موفقیت نظام اسلامی شده است.

پاپری‌مقدم یادآور شد: امروز در کشورهای منطقه شاهد بیداری اسلامی هستیم که با تاسی از انقلاب اسلامی حاصل شده و این روند تا استقرار حکومت اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت دهه فجر گفت: بزرگداشت دهه فجر و بازخوانی خاطرات ایام پیروزی انقلاب مسئله مهمی است و باید جوانان را با دوران انقلاب آشنا کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های عمرانی دهه فجر در دشتستان بیان کرد: امسال 162 پروژه با اعتبار 745 میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ‌زنی شده است.

پاپری‌مقدم با بیان اینکه در دشتستان 520 پروژه در دست اجرا داریم اذعان داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان باشد و راه‌اندازی این تعداد پروژه عمرانی و زیرساختی گامی مهم در توسعه شهرستان است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول