اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افزایش قیمت کالا باید با هماهنگی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان باشد

خبرگزاری فارس: هرگونه افزایش قیمت بدون هماهنگی با سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گرانفروشی محسوب می‌شود.

افزایش قیمت کالا باید با هماهنگی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان باشد

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه، در روزهای اخیر بعضی از واحدهای توزیعی‌، تولیدی و یا واردکنندگان کالاها به بهانه تغییرات نرخ ارز اقدام به افزایش خودسرانه برخی از کالاها کردند که با برخورد قاطع بازرسان این سازمان مواجه شدند‌. 

این گزارش ادامه می‌دهد‌: هرگونه افزایش قیمت بدون هماهنگی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گرانفروشی محسوب می‌شود و واحدهای اقتصادی اعم از وارداتی‌، تولیدی‌، توزیعی و خدماتی چنانچه تاکنون تغییراتی در قیمت‌های قبلی خود بدون هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام داده‌اند باید در اسرع وقت نسبت به بازگشت قیمت‌ها به قیمت‌های قبلی اقدام کنند، در غیر اینصورت بازرسان سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه به همراه بازرسان شعبه تعزیرات حکومتی مستقر در این سازمان با متخلفان برخورد خواهند کرد.

همشهریان عزیز و گرامی می‌توانند جهت ارائه اطلاعات تخلفات اقتصادی با سامانه 124 تماس حاصل نمایند و گزارشات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول