اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 1545 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک هزار و 545 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات در این استان پرداخت شده است.

پرداخت 1545 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، الماس مجیدی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مدیریت بانک کشاورزی با دارا بودن 38 شعبه و دو باجه مکانیزه در سطح استان، تلاش مضاعفی را در راستای توسعه و رونق بخش کشاورزی و سایر بخش‌های مرتبط معمول داشته است.

وی افزود: از این تعداد 19 شعبه در مناطق روستایی و عشایری در اقصی نقاط این استان مستقر و به ارائه خدمات بانکی به مشتریان مشغول هستند.

مجیدی مأموریت اصلی بانک کشاورزی را تأمین منابع مالی برای توسعه بخش کشاورزی و ارتقای سطح زندگی و درآمد کشاورزان و روستائیان اعلام کرد و گفت: برهمین اساس توزیع منابع در اختیار این بانک صرفا در راستای نیل به این اهداف خواهد بود، چراکه در حال حاضر بیش از 90 درصد از اعتبارات پرداخت شده بانک، به طرح‌ها و فعالیت‌های مرتبط به بخش کشاورزی بوده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک هزار و 545 میلیارد ریال اعتبار به بیش از 30 هزار نفر پرداخت شده است که از این میزان یک هزار و 321 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات منابع داخلی و مبلغ 94 میلیارد ریال از منابع اعتباری تکلیفی و مبلغ 130 میلیارد ریال از محل وجوه اداره شده تأمین شده است.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی به تفکیک زیربخش‌های مختلف اقتصادی در سال‌جاری در این استان، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر 20 هزار و 666 فقره تسهیلات در بخش زراعت، باغداری و دام و طیور با تخصیص یک هزار و 30 میلیون ریال اعتبار،67 فقره تسهیلات در بخش شیلات و آبزیان با تخصیص 29 هزار و 356 میلیون ریال اعتبار به متقاضیان پرداخت شده است.

مجیدی از پرداخت 902 فقره تسهیلات به صنایع وابسته به کشاورزی خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات در قالب پرداخت 53 هزار و 782 میلیون ریال اعتبار به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بانک کشاورزی را موتور محرک چرخ عظیم توسعه بخش کشاورزی در کشور برشمرد و گفت: با توجه به استعدادهای این استان، موقعیت جغرافیایی و جاری بودن 10 درصد از منابع آبی کشور در این استان و توزیع تسهیلات و سرمایه‌گذاری جدید توسط بانک کشاورزی و هماهنگ با سایر دستگاه‌های اجرایی می‎توان امیدوار بود که این بانک در راستای توسعه بخش کشاورزی و افزایش تولیدات محصولات کشاورزی، نقش بسزایی در منطقه ایفا کند.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این رهگذر استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از مناطق مستعد در زمینه‌های مختلف زراعت، دام، طیور و آبزیان، باغبانی و صنایع تبدیلی، نیازمند حمایت جدی از لحاظ سرمایه‌گذاری استان در این راستا است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول