اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

30 عکاس و خبرنگار جشنواره شهر برفی چلگرد را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: 30 عکاس و خبرنگار پنجمین برف آورد سالانه شهر برفی چلگرد را پوشش می‌دهند.

30 عکاس و خبرنگار جشنواره شهر برفی چلگرد را پوشش می‌دهند

حیدر صادقی در حاشیه برگزاری پنجمین برف آورد سالانه شهر برفی چلگرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: 30 نفر از خبرنگاران و عکاسان فعال خبرگزاری‌ها، هفته‎نامه‌‎های محلی، روزنامه‎‌های منطقه‌ای و صدا و سیمای این استان اخبار این جشنواره را پوشش می‌دهند.

وی افزود: سه گروه مستندساز عکاس و خبرنگاران نیز روند آغاز به کار جشنواره، پیشرفت فعالیت گروه‌های شرکت‌کننده را تصویربرداری می‌کنند.

صادقی همکاری خبرنگاران واحدهای خبرگزاری این استان را در راستای پوشش خبری پنجمین برف آورد سالانه شهر برفی چلگرد مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران و رسانه‌های خبری این استان در راستای اطلاع‌رسانی این جشنواره همکاری خوبی داشته‌اند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به محورهای این جشنواره، گفت: بیداری اسلامی، یادمان 9 دی، حسین فهمیده، فرهنگ، اتحاد، سیاه چادر و جرئه‌ای از بهشت از مهم‌ترین عناوین طرح‌های شرکت داده شده در این جشنواره به‎شمار می‎رود.

وی با تأکید بر اینکه استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارد، گفت: یکی از معضلات اصلی استان اشتغال و بیکاری مردم است، ما باید به موضوع گردشگری جدایی از مباحث فرهنگی نگاهی اقتصادی داشته باشیم.

پنجمین برف آورد سالانه شهر برفی استان چهارمحال و بختیاری از تاریخ 17 بهمن ماه لغایت 21 بهمن در سایت گردشگری آبشار شیخ علیخان از توابع شهرستان کوهرنگ در حال برگزاری است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول