اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

حماسه 22 بهمن کاخ سفید را می‌لرزاند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: حضور پرشور و حماسه‌ای ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن کاخ‌های مستکبران عالم و به ویژه کاخ سفید را می‌لرزاند.

حماسه 22 بهمن کاخ سفید را می‌لرزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده عصر امروز در جمع دانشجویان و دانشگاهیان این شهرستان با تبریک یوم‌الله 22 بهمن، اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند با انحراف در مسیر انقلاب‌های آزادی‌خواهان دنیا چهره کریه و منحوس خود را بار دیگر نشان دهد اما بصیرت امت‌های اسلامی هرگز اجازه چنین تزویر‌گری‌هایی را نمی‌دهد.

وی، با بیان اینکه این انقلاب ریشه در اسلام و ارزش‌های اسلام دارد و به قیام حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود، افزود: ملت ما با عزمی راسخ وارد 34 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌شود و در این عمر با برکت هرگز اسیر دشمنان و فتنه‌گران نشده و نمی‌شود.

استاد دانشگاه‌های گیلان، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ به تهدیدها و تحریم‌ها برشمرد و اظهار داشت: این حضور بدون تردید نشان‌دهنده وحدت، انسجام و همدلی و تداوم راه شهیدانی است که با نثار جان خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند.

وی، با تاکید بر اینکه امسال شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال مانند سال‌‌‌های گذشته نظام و انقلاب را در برابر هرگونه توطئه‌های خارجی و داخلی دشمنان نظام اسلامی بیمه می‌کند، تصریح کرد: بار دیگر ستون‌ کاخ‌های مستکبران عالم می‌لرزد و قدرت پوشالی مستکبران غربی به سخره گرفته می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر یادآور شهادت‌طلبی، ایثارگری و جانبازی ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت است، بیان داشت: ملت ایران از سال 42 نهضتی را آغاز کرد که الگو گرفته از نهضت سرخ عاشورای حسینی به رهبری حکیمانه و عالمانه امام خمینی(ره) بود.

وی، با اشاره به دشمنی‌ استکبار و برخی کشورهای غربی با انقلاب اسلامی ایران در طول 32 سال عمر پربرکت انقلاب، اذعان داشت: این دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون به روش‌های مختلف به فکر براندازی افتاده‌اند، اما به برکت حضور مردم همیشه در صحنه آرزوی خود را به گور می‌برند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، 22 بهمن را روز تجدید قوای نیروهای انقلابی خواند و خاطرنشان کرد: در این روز که یوم‌الله نام گرفته است ملت ایران با انقلاب و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و دشمنان را مایوس می‌کنند.

وی، با تصریح بر اینکه 33 سال استقامت ‌و مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان از غیرتمندی ملت ایران دارد، بیان داشت: ملت شهیدپرور ایران اسلامی با وجود توطئه‌های فراوان استکبار جهانی، از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در عرصه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، صنعتی،‌ فرهنگی و اقتصادی پیشرفت‌های فراوان و چشمگیری داشته و شیطان بزرگ را هر روز منزوی‌تر کرده‌اند.

علیزاده، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تجربه‌ای برای دیگر کشورها بوده و آنها دریافتند که کشوری بدون حضور ابرقدرت‌ها نیز می‌تواند روی پای خود بایستند، گفت: طولی نمی‌کشد که تمام کشورهای دنیا جنایتکاران را از کشورهای خود بیرون کرده و به زندگی آنها خاتمه می‌دهند.

وی، اطاعت از فرامین رهبری را اصلی‌ترین تکلیف دانست و یادآور شد: مردم فهیم ایران با بصیرت و درایت مثال‌زدنی خود مانند گذشته نیرنگ‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی و بی‌اثر می‌‌کنند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، با بیان اینکه حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یک تکلیف الهی است، خاطرنشان کرد: این حضور، سبب دلگرمی و امیدواری دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان می‌شود و یأس و ناکامی دشمنان این انقلاب را به دنبال دارد.

وی، با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان داخلی و خارجی در سه دهه گذشته برای تضعیف و حتی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، متذکر شد: با وجود تمام توطئه‌ها و فتنه‌های متعدد دشمنان در سه دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام با هدایت و رهبری هوشمندانه امام بزرگوار در دهه نخست انقلاب و نیز درایت مقام معظم رهبری در دو دهه اخیر و در کنار آن پشتیبانی و حضور یکپارچه و همیشگی مردم همچنان استوار و مقتدر در برابر هجمه‌ها ایستاده و به حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد.

وی، با اشاره به اینکه ملت ایران حماسه‌سازان 9 دی در پاسخ به فتنه‌گران هستند، تصریح کرد: در واقع 9 دی فوران و جلوه خشم فرو برده مردم در طول جریان فتنه  بود که خاطرات انقلاب و 22 بهمن و دفاع مقدس را زنده کرد و دستاوردهای ارزشمندی نظیر نمایش اقتدار ملت و حماسه بی‌نظیر حمایت مردم از نظام و رهبری  و تنفر از فتنه‌گران و اقتدار بین‌المللی نظام و رهبری و یأس دشمنان اسلام را به همراه داشت.

وی، با بیان اینکه جریان فتنه و انحرافی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی متحد هستند، تصریح کرد: این دو جریان، بال‌های استکبار جهانی هستند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول