اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

پشتوانه مردمی انقلاب آن را مصون کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پشتوانه مردمی انقلاب سبب مصونیت آن از توطئه‌های دشمنان شده است.

پشتوانه مردمی انقلاب آن را مصون کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی سمرقندی ظهر امروز در مراسم آغاز رزمایش نمادین پدافند غیرعامل در میان دانش‌آموزان ارومیه اظهار داشت: مردم انقلابی ایران از همان ابتدا در همه صحنه‌ها حضوری فعال و پرشور داشتند که این امر سبب شده تا دشمنان در طمع‌ورزی و ایجاد توطئه‌های مختلف نتواند به موفقیت دست یابد و همین موضوع سبب مصونیت انقلاب از این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان شده است.

وی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی افزود: در زمان انقلاب دانش‌آموزان وظیفه داشتند با اطاعت از رهبری با رژیم شاهنشاهی و استکبار جهانی مقابله کنند ولی در زمان حاضر دانش‌آموزان وظیفه دیگری دارند که آن دفاع از آرمان‌های و ارزش‌های اسلامی است.

سمرقندی ادامه داد: این هدف مهم تنها با کسب دانش و ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند حاصل می‌شود از این رو دانش‌آموزان باید در سنگر علمی حضوری فعال داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر هوشیاری دانش‌آموزان گفت: موفقیت‌های کشور در صحنه‌های مختلف علمی، نظامی و فرهنگی و سیاسی مرهون تلاش و همت مردم همیشه در صحنه و هوشیار است از این رو آنها نیز باید هوشیاری و بصیرت کافی در شناسایی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان داشته و وظیفه خود را به خوبی انجام  دهند.

سمرقندی با بیان اینکه عظمت و اقتدار نظام اسلامی دشمنان را مایوس و ناامید کرده است بیان کرد: دشمنان لحظه‌ای از فکر توطئه و نیرنگ علیه ایران دست برنمی‌دارند و تلاش می‌کنند با هر شیوه‌ای این نظام را شکست دهند.

شایان ذکر است، این رزمایش در راستای کاهش آسیب‌پذیری و صدمات آن در جامعه و با همکاری سپاه، آموزش و پرورش و سازمان پدافند غیر عامل در دبیرستان معنوی ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول